اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توجیه مردم نسبت به هدفمندكردن یارانه‌ها



 

 

مصباحی‌مقدم: مردم باید كاملا نسبت به هدفمندكردن یارانه‌ها توجیه شوند .

 


مصباحی‌مقدم: مردم باید كاملا نسبت به هدفمندكردن یارانه‌ها توجیه شوند

 

 

یك عضو كمیسیون اقتصادی مجلس ضمن ابراز تاسف نسبت به اتكای لایحه بودجه سال آینده به نفت گفت: این اتكای بودجه به نفت نسبت به سال قبل افزایش یافته كه این افزایش مناسب نیست و مشكلاتی را برای ما به همراه خواهد داشت.

 


حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره بودجه سال آینده و اجرای هدفمندكردن یارانه‌ها به صورت همزمان گفت: با تغییر قیمت حامل‌های انرژی ما شاهد تورم خواهیم بود كه امیدوارم مردم در این زمینه پذیرای خوبی باشند.

 


رییس كمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس گفت: البته ما تورم انتظاری هم داریم كه همراه با تغییر قیمت حامل‌های انرژی به وجود می‌آید، ضمن آن‌كه این تورم انتظاری قابل پیش‌بینی نیست.

 


نماینده تهران با تاكید بر این‌كه مردم باید كاملا نسبت به هدفمندكردن یارانه‌ها توجیه شوند، گفت: اما در حال حاضر دولت در این زمینه كوتاهی می‌كند، در حالی كه اگر درست به مردم توضیح دهد كه چه اتفاقی خواهد افتاد و زمینه‌سازی لازم برای اجرای آن انجام شود، پیش‌بینی می‌كنیم كه تورم چندانی از این ناحیه در سال آینده تحمیل نشود.

 


وی گفت: البته می‌دانیم كه اتكای بودجه سال آینده به درآمد نفت افزایش پیدا كرده و به هر میزان كه این اتكا بیشتر باشد تورم بالاتری خواهیم داشت.

 


مصباحی‌مقدم اظهار داشت: بنابراین معتقدم نباید اتكای بودجه عمومی به نفت افزایش پیدا كند تا تورم بیشتری را در سال آینده با توجه به اجرایی كردن هدفمندكردن یارانه‌ها نداشته باشیم.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
500 هزار یارانه بگیر بدون کارت ملی در آستانه قطع یارانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اخاذی به بهانه هدفمندكردن یارانه‌ها



 

 

 

مامور قلابی بیمه كه به بهانه هدفمندكردن یارانه‌ها از مردم اخاذی می‌كرد، توسط پلیس دستگیر شد.

 

به گزارش ایسنا، سرهنگ اكبری كنعان، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر درباره این خبر گفت: فردی با مركز فوریتهای پلیسی تماس گرفته و عنوان كرد كه فردی در خیابان با مراجعه به در منازل و معرفی خود به عنوان مامور بیمه درباه هدفمندكردن یارانه‌ها مبالغی از مردم دریافت می‌كند.

 

اكبری كنعان اظهار داشت: با اطلاع پلیس از موضوع، ماموران به محل اعلامی اعزام و فردی را در این ارتباط مشاهده، دستگیر و به كلانتری منتقل كردند.

 

وی خاطر نشان كرد: متهم در بازجویی عنوان كرد كه برای فرد دیگری كار می‌كند و آدرس و نشانی از وی ندارد.

 

اكبری كنعان افزود: متهم در ادامه بازجویی‌ها اعتراف كرد در این اقدام از هر خانه مبلغ پنج هزار تومان دریافت و رسیده داده و مبلغ 56 هزار تومان اخاذی كرده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: در بازرسی از وی یك كارت جعلی به نام فردی دیگر كشف كه عكس این متهم بر روی آن الصاق شده بود كه پرونده تشكیل و موضوع تحت رسیدگی است..../ تحلیل عصر ایران