اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهیه فیلم سیاه از آزارجنسی پسر 19 ساله


متهمان پرونده سرقت و آزار اذیت پسر جوان که با تهدید چاقو به وی دستبرد زده بودند، دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم: متهمان پرونده سرقت و آزار اذیت پسر جوان که با تهدید چاقو به وی دستبرد زده بودند، دستگیر شدند.

 13 دی ماه امسال پسر جوانی با مراجعه به کلانتری 135 آزادی مدعی شد توسط 3 پسر نوجوان مورد سرقت و تعرض قرار گرفته است و درباره جزئیات این سرقت به مأموران گفت: حوالی ساعت 9 شب در منطقه اکباتان در حال رفتن به منزلمان بودم که پسر جوانی با مراجعه به من درخواست کرد تلفن همراهم را برای تماس به او بدهم، بلافاصله 2 پسر نوجوان دیگری نیز با وی همراه شدند و با بردنم داخل فضای سبز به من تعرض کردند، آن‌ها با تهدید چاقو، کارت عابربانک و رمز آن، موبایل، ساعت و حتی کفش‌هایم را به زور از من گرفتند.

پسر 19 ساله در ادامه اظهاراتش به مأموران مدعی شد: این سه نفر در هنگام ارتکاب جنایت از من فیلم و عکس تهیه کردند و من را تهدید کردند اگر از آن‌ها شکایت کنم، فیلم و عکس‌ها را در فضای مجازی منتشر خواهند کرد، در حال حاضر از این سه نفر به جرم تعرض و سرقت شکایت دارم.

با ارجاع پرونده به دادسرای ویژه سرقت، شناسایی و دستگیری متهمان به دستور علی وسیله ایزد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت در دستور کار اداره پلیس آگاهی قرار گرفت تا اینکه دو روز بعد 2 متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شدند، دیگر متهم این پرونده نیز 21 دی ماه امسال دستگیر شد و هر سه متهم با انتقال به دادسرای ویژه سرقت لب به اعتراف گشودند.

سرکرده این باند در اعترافات خود درباره جزئیات سرقت از پسر جوان به بازپرس پرونده گفت: من به همراه 2 دوست 16 ساله‌ام برای ثبت‌نام در یک تیم فوتبال به اکباتان آمدیم و آنجا تست فوتبال دادیم، در زمان برگشت از باشگاه متوجه شدیم پولی برای رفتن به خانه‌هایمان نداریم به همین خاطر نقشه سرقت کشیدیم و با دیدن پسر جوانی، تصمیم به سرقت از وی گرفتیم، با نقشه من، هادی به او نزدیک شد و بعد از گرفتن تلفن همراه پسر جوان، ما نیز همراه هادی شدیم.

متهم 20 ساله این پرونده، اعترافاتش را اینگونه ادامه داد: زمانیکه من و محمود تلفن همراه پسر جوان را با تهدید چاقو گرفتیم، هادی نقشه آزار و اذیت پسر جوان به ذهنش رسید و او را به فضای سبز برد، ما نیز با تهدید پسر جوان از او فیلم و عکس تهیه کردیم، بعد از این ماجرا نیز حساب پسر جوان را خالی کردیم.

با اعتراف 3 متهم این پرونده و با دستور علی وسیله ایزد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت به اتهام سرقت و اذیت و آزار پسر دانشجو، این متهمان بازداشت شدند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفتند همچنین تصویر سرکرده باند به دستور بازپرس پرونده بدون پوشش انتشار می‌یابد.


ویدیو مرتبط :
قاچاق پسر 19 ساله در چمدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"فیلم سیاه" دلیل جنایت پسر 16 ساله



اخبار حوادث - "فیلم سیاه" دلیل جنایت پسر 16 ساله

پسر جوان وقتی مورد آزار و اذیت دوستش قرار گرفت او را به قتل رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 24 آبان سال 92 ماموران كلانتری 12 ورامین در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند. آنها پس از بررسی ماجرا دریافتند كه پسر 20 ساله ای به نام محمد با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

در بررسی های بعدی مشخص شد كه این پسر جوان از سوی دوست 16 ساله اش به نام اسماعیل به قتل رسیده است.

اسماعیل وقتی دستگیر شد و پیش روی ماموران قرار گرفت در بازجویی ها به قتل اعتراف كرد و گفت: با مقتول دوست صمیمی بودم. اما او یك روز مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد از فیلمبرداری از این عملش مرتب از من اخاذی می كرد. برای همین او را كشتم.

با اعتراف این متهم پرونده پس از صدور كیفرخواست به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. متهم پس از برگزاری جلسه محاكمه در این شعبه به دلیل اینكه هنگام وقوع قتل زیر 18 سال بوده است به پرداخت دیه و 5 سال زندان محكوم شد.

این حكم در شعبه 24 دیوان عالی كشور نیز تایید شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران