اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهران; حمله مرگبار مرد قمه به دست به 12 شهروند



در اقدامی جنون‌آمیز در محدوده خیابان شهیدمدنی رخ‌ داد؛

حمله مرگبار مرد قمه به دست به 12 شهروند پایتخت

سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اقدام جنون‌آمیز فردی در مجروح کردن 12 شهروند در محدوده خیابان شهید مدنی خبرداد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سرهنگ عزت الله عزتی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: حوالی ساعت 11:36 روز دوشنبه فردی که بنا بر اظهارات مردم، مصرف کننده موادمخدر (از نوع شیشه) بوده است با در دست داشتن یک قبضه نیمچه قمه در کمتر از 5 دقیقه و به فاصله 700 متر به طرز جنون آمیزی 12 شهروند شامل 4 زن و 8 مرد را مجروح کرد و بلافاصله متواری شد که متاسفانه یک نفر از مجروحان فوت کرد.

وی افزود: به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران ظرف 5 دقیقه در محل حاضر و ضمن هماهنگی با اورژانس برای انتقال مجروحان به بیمارستان امام‌حسین(ع) اقدام ضربتی خود را برای دستگیری این ضارب آغاز کردند.

سرکلانتر چهارم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: فرد ضارب شناسایی شده و تلاش‌ها برای دستگیری وی ادامه دارد ضمن این که در تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس انگیزه فرد ضارب مشخص نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات انگیزه ضارب و علت این حادثه اعلام می‌شود./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حمله خونین با قمه به مرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله مرگبار مرد قمه‌ به‌ دست به خانواده‌ اش!


مردی شب‌ گذشته بعد از مصرف مخدر شیشه با قمه اقدام به خودزنی خود و خانواده‌اش کرد.

خبرگزاری ایسنا: مردی شب‌ گذشته بعد از مصرف مخدر شیشه با قمه اقدام به خودزنی خود و خانواده‌اش کرد.

سرهنگ بازیان فرمانده انتظامی گچساران در این باره گفت: این فرد با قمه به اعضای خانواده خود شامل زن و دو دختر خوردسالش در روستای تلخ‌آب شیرین گچساران حمله کرد که در این حادثه ناگوار دختر شش ساله قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی افزود: در این حادثه همچنین پدر 32ساله خانواده به دلیل خودزنی با قمه قبل از رسیدن به بیمارستان درگذشت.

وی اضافه کرد: ماموران همسر این فرد و دختر 11ساله‌اش را به بیمارستان شهر گچساران رسانده‌اند و مادر دختر به دلیل شدت جراحت در کما به سر می‌برد و دختر نیز وضعیت مساعدتری نسبت به مادر دارد.

وی گفت: موادمخدر افیونی از معضلات عمده جامعه به حساب می‌آید که سبب از هم‌پاشیدگی بسیاری از خانواده‌ها شده است.