اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تهاجم فرهنگی از چین ایرادی ندارد؟!


ورود مجسمه‌های چینی به شهری كه خود مجسمه‌سازان به‌نامی در خود جای داده عین تهاجم فرهنگی است اما جای بحث و سوال دارد كه چرا ورود هر كالایی از آمریکا یا انگلیس تهاجم فرهنگی تلقی می‌شود اما ورود كالاهای چینی ایرادی ندارد.

مجسمه‌های چینی تهاجم فرهنگی است اما آقایان فکر می‌کنند تهاجم فرهنگی فقط از آمریکا و انگلیس می‌آید و اگر از چین باشد ایرادی ندارد.

قدرت‌الله عاقلی، هنرمند مجسمه‌ساز، در باره نصب مجسمه‌های چینی در تهران با بیان این موضوع، می‌افزاید: گویا از آنجا که مسئولان شناخت لازم از هنر را ندارند و ازسوی دیگر فقط بالا بردن راندمان گزارش کارشان مهم است لذا اقدام به چنین کارهایی می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
اَینَ عمار تهاجم فرهنگی و جهاد فرهنگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشدید اختلاف سلفی ها با مرسی به خاطر ایران: نگران تهاجم فرهنگی شیعیانیم!/آنها به دنبال احیای کفر هستند!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

تشدید اختلاف سلفی ها با مرسی به خاطر ایران:

نگران تهاجم فرهنگی شیعیانیم!/آنها به دنبال احیای کفر هستند!

انتخاب: «گرمی روابط تهران و مصر» و سفر اخیر رییس جمهور ایران به قاهره، باعث عصبانیت جبهه سلفی ها شده و تشدید اختلافات این جبهه با اخوان المسلمین و دولت مصر را موجب شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از مصری الیوم، یاسر برهامی معاون حزب سلفی دعوه گفت که عادی سازی روابط مصر با ایران یکی از عوامل اختلاف بین گروهش و اخوان المسلمین است.

وی اضافه کرد: من می نگرانم، چراکه اخوان المسلمین نسبت به تفاوت مناقشه برانگیز ما و شیعیان، بی توجه است!

این شیخ نزدیک به سعودی ها که تفکرات ضدشیعی دارد، می افزاید: من نگران تهاجم فرهنگ شیعه و احیای کفر در برخی از شهرها در مصر که از نظر شیعیان مقدس است، هستم!

وی ادامه داد: اختلاف بین ما و شیعیان تاریخی است که سابقا وجود داشته و اکنون هم وجود دارد. این ماجرا با انقلاب ایران تشدید شد!

برهامی با هشدار نسبت به اینکه مصریان بزودی می توانند بدون ویزا به ایران سفر کنند گفت: عادی سازی رابطه با ایران خطر را افزایش می دهد!/انتخاب