اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تنفر ۲۷ ساله در زندگی مشترک رو شد



 

تنفر ۲۷ ساله در زندگی مشترک رو شد

 

زنی در دادگاه خانواده با اشاره به اینکه شوهرم هم مانند من به دیدن من راضی نیست و او نیز هر کاری برای سریع جدا شدن می کند، عنوان کرد: حدود ۲۷ سال از زندگی مشترکمان می گذرد و من در این همه سال از شوهرم متنفر بودم...

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی میانسال به همراه وکیل مرد با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کردند.

زن در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم اعتیاد شدید دارد و من حتی حاضر نیستم که یک بار دیگر او را ببینم، در حقیقت می خواهم هر چه سریعتر از شوهرم جدا شوم، گفت: من ۲ فرزند دارم که یکی از آنها ۲۵ ساله و دیگری ۵ ساله است که حضانت او را من به عهده می گیرم چرا که شوهرم صلاحیت نگهداری ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مهریه ام که ۲۵۰ سکه تمام بهار آزادی است که در ازای طلاق می بخشم چرا که ممکن است درخواست این امر باعث شود که من بار دیگر شوهرم را ببینم، ادامه داد: شوهرم حرمت خانه را شکسته و با تمام وقاحت در مقابل من و فرزندم مواد مخدر مصرف می کند.

وکیل مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه موکلم حاضر به دیدن همسرش نیست، گفت: موکلم حاضر است که ۴۹ سکه برای مهریه زن به عنوان پیش پرداخت بپردازد و مابقی را ماهیانه یک سکه به او بدهد ولی همسرش قبول نمی کند.

زن بار دیگر در برابر قاضی عموزادی با اشاره به اینکه بعد از مدت ها فرزند دومم به دنیا آمد که حاضر نیستم به هیچ قیمتی نگهداری فرزندم را به شوهر معتادم بسپارم، افزود: وقتی شوهرم را می بینم تمام بدنم می لرزد و دیدن او مانند مرگ برای من است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم هم مانند من به دیدن من راضی نیست و او نیز هر کاری برای سریع جدا شدن می کند، عنوان کرد: حدود ۲۷ سال از زندگی مشترکمان می گذرد و من در این همه سال از شوهرم متنفر بودم و تنها به خاطر آینده فرزندانم او را تحمل کردم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و وکیل، با توجه به لازم بودن اصلاحات در لایحه و در خواست طلاق توافقی، رسیدگی را به روزی دیگر موکول کرد..... / خبرگزارى فارس 


ویدیو مرتبط :
بهروز عشقی و ۲۷ پتوی اولین روز زندگی مشترک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت های جدید بهنوش بختیاری درمورد همسرش و زندگی مشترک 8 ساله اش!



اخبار,اخبار فرهنگی,بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری عکس جدیدی منتشر کرده و درباره همسر و زندگی مشترکش به بیان نکاتی پرداخته است.

عکس جدید بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری عکس جدیدی از خودش به همراه پدر و مادر و مدیر برنامه هایش و یکی از دوستانش منتشر کرده است.

بهنوش بختیاری همچنین درمورد همسرش و زندگی مشترکش صحبت هایی کرده است که در ادامه خواهید خواند.

****

مادر..پدر..آقای غفوری مدیربرنامم.که خانمش از دوستان صمیمی منه وپسرکوچولوش آرشم مثل پسر خودم..ندا دوست نازنینم..

برای مادرم وپدرم آرزوی سلامتی کامل دارم..کمی مریض احوالن متاسفانه

نکته دیگه همسر من علاقه ای به انتشار عکس و کلا فضای مجازی ندارن..

دوس ندارن در معرض قضاوت میلیونها آدم در سایتها وروزنامه ها و فضاهای مجازی قرار بگیرن..

این فکر کنم دهمین باره که اعلام کردم عزیزان..من هشت ساله ازدواج کردم وزندگی آرومیم دارم..ومثل همه فراز ونشیبم داشتیم..اما از زندگیم راضیم..

امیدوارم همه جوانها چه درزندگی مشترک..وچه کسانی که خدای نکرده کارشون به جدایی میکشه رابطشون باهم دوستانه باقی بمونه و خوبی هم رو به احترام روزایی که کنار هم داشتن بخوان..

یعنی امیدوارم هرجای این زندگی که هستید حالتون حال مبسوطی باشه..چه درزندگی زناشویی..چه درمجردی..چه بعد از جدایی...یاعلی


 عکسی که بهنوش بختیاری منتشر کرده است

اخبار,اخبار فرهنگی,بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری

 

اخبار فرهنگی - صفحه شخصی بهنوش بختیاری