اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تنبیه عجیب و دلسوزانه پسر12 ساله توسط پدر +عکس



تنبیه عجیب و دلسوزانه پسر12 ساله توسط پدر +عکس

بروکس برای آن‌که به پسر 12 ساله‌اش درس احترام و حرف‌شنوی از پدر و مادر را آموزش دهد، او را مجبور کرد یک پلاکارد را به مدت یک روز در شهر بچرخاند.

پدر امریکایی که پسر 12 ساله‌اش مقررات او را رعایت نکرده بود و دیر به خانه بازگشته بود، در یک حرکت نوین او را مجبور کرد تا برای یک روز پلاکاردی را با مضمون «بی‌خانمان‌‌ها هرگز به حرف خانواده‌هایشان گوش نمی‌دهند» را در شهر مریلند بچرخاند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بروکس برای آن‌که به پسر 12 ساله‌اش درس احترام و حرف‌شنوی از پدر و مادر را آموزش دهد، او را مجبور به انجام این کار کرده است.

بروکس، پسرش کوین را بشدت تنبیه و مجازات کرده و به نظرش این بهترین روشی است که یک فرزند می‌تواند تنبیه شود.

یکی از همسایگان بروکس به خبرنگار NBC گفته است که این مجازات سختی برای یک کودک است و باید از این پدر به پلیس شکایت کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

همه ساله نوجوانان زیادی در سراسر امریکا به خاطر نافرمانی با خانواده‌هایشان، خانه پدری خود را ترک می‌کنند و حتی دست به جنایات زیادی می‌زنند و می‌توان گفت به خاطر لجبازی و نافرمانی تمام زندگی خود را به تباهی می‌کشانند، در این میان هستند پدران و مادرانی که از هر روشی برای مقابله با چنین نتایجی استفاده می‌کنند./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
دختر 5 ساله و پدر عجیب و غریب.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج دردناک دختر8 ساله با پسر12 ساله+عکس



 

 

ازدواج دردناک دختر8 ساله با پسر12 ساله+عکس

 

 

جهان: یکی از غم انگیز‌ترین ازدواج‌های جهان در لبنان برگزار شد. در این مراسم ازدواج، دختر ۸ ساله به نام خلود که سال‌هاست مبتلا به سرطان است با دوست بیمارش، کریم ۱۲ ساله ازدواج کرد.

 

این مراسم در حقیقت بزرگ‌ترین آرزوی خلود بود او همیشه به دوستان و خانواده‌اش می‌گفت دوست دارد قبل از مرگش لباس سفید عروسی به تن کند. این مراسم در یکی از سالن‌های بزرگ و مجلل بیروت برگزار شد و خانواده این عروس و داماد با اشک و آرزوی شفا برای این دو کودک جشن با شکوهی برپا کردند.

لباس عروس توسط طراح مدل لباس معروف «زهیر مراد» دوخته شده و یکی از طراحان چهره مشهور، کار آرایش این دو کودک را انجام داده بود. خلود و کریم برای نخستین بار یکدیگر را در بیمارستان کودکان سرطانی دیدند و از همان ابتدا با هم دوستان صمیمی شدند.

"با آرزوی شفای تمام بیماران.../جهان