اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تنبیه، دختر دبستانی را راهی بیمارستان کرد



مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان درخصوص موضوع تنبیه بدنی یک دانش‌آموز دختر پایه پنجم دبستان توسط آموزگارش در روستای قره‌رود این استان گفت: این موضوع در حال بررسی است و معلم خاطی تا بررسی کامل حادثه از کار معلق است.

عبدالرضا فولادوند گفت: بر اساس گزارشی که به ما ارائه شد، در روستای قره‌رود استان همدان، یک آموزگار، دختر دانش‌آموز پایه پنجم دبستان خود را تنبیه بدنی کرده است. وی ادامه داد: این موضوع در حال بررسی است اما خانواده دانش‌آموز از بیان واقعیت واهمه دارند؛ بنابراین تا روشن شدن موضوع، این معلم از کار معلق است. مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به واقعیت موضوع باید از تمام دانش‌آموزان کلاس پرس‌وجو شود و اگر محرز شد که معلم خاطی است، وی را به مراجع قانونی خواهیم سپرد. فولادوند ادامه داد: تیمی از مسئولان آموزش و پرورش استان از این دانش‌آموز در بیمارستان عیادت و حال وی را رضایت‌بخش اعلام کرده‌اند.


اخبار  حوادث  - باشگاه  خبرنگاران   


ویدیو مرتبط :
حشمت فردوس و رستم راهی بیمارستان شد؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تنبیه بدنی، دانش آموز شیروانی را راهی بیمارستان کرد



اخبار,اخبار اجتماعی , آموزش و پرورش

 

اخبار اجتماعی - تنبیه بدنی، دانش آموز شیروانی را راهی بیمارستان کرد

تنبیه بدنی سرایدار مدرسه، دانش آموز شیروانی را راهی بیمارستان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شیروان در گفت و گو با روزنامه خراسان گفت: سرایدار مدرسه ای در شیروان یکی از دانش آموزان را مورد ضرب و جرح قرار داد.

خلیل چاره ساز افزود: دانش آموز مجروح به بیمارستان شیروان انتقال داده و برای انجام آزمایش های تکمیلی به بجنورد منتقل شد.

او با بیان این که در حال حاضر دانش آموز فوق از بیمارستان ترخیص شده و طی عیادتی که کارکنان آموزش و پرورش داشتند حال عمومی وی را خوب گزارش داده اند، خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهم تا اشد مجازات برای خدمتکار مدرسه در نظر گرفته شود تا درس عبرتی برای سایر کارکنان آموزش و پرورش باشد و تحت هیچ شرایطی در مدرسه دانش آموزان را تنبیه بدنی نکنند.

به گفته شاهدان عینی، خدمتکار مدرسه برای تنبیه دانش آموز به شدت وی را مورد ضرب و جرح قرار داد و سایر دانش آموزان نیز نتوانستند مانع زد و خورد شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد ه و گفته است: چون پنجشنبه در استان حضور نداشتم از ماجرا بی اطلاع هستم اما این مورد به شکل خاص پی گیری خواهد شد. 

اخبار اجتماعی - روزنامه خراسان