اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تمرینات گفتار درمانی با هاشم بیگ‌زاده!


صفایی مربی تیم کیک بوکسینگ، امروز تمرینات ویژه ای را با مدافع تیم ملی انجام داد.

خبرآنلاین: صفایی مربی تیم کیک بوکسینگ، امروز تمرینات ویژه ای را با مدافع تیم ملی انجام داد.

صفایی مربی جدید تیم ملی امروز تمرینات ویژه ای را با هاشم بیک زاده انجام داد.او که مربی کیک بوکسینگ است و با نظر کارلوس کروش به کادر فنی تیم ملی اضافه شده است امروز تمرینات ویژه ای را با بیک زاده مرور کرد.او با هاشم دور زمین راه می رفتند و صفایی مدام با این بازیکن صحبت می کرد.به نظر او داشت با گفتار درمانی و انجام حرکات ذهنی هاشم را برای تمرینات آماده می کرد.نکته اینجاست که هاشم در طول این تمرین بارها مکث می کرد و با سوال از صفایی از او می خواست تا راهنمایی اش کند.


ویدیو مرتبط :
هاشم بیگ زاده در تمرین بدنسازی تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هاشم بیگ‌زاده می‌تواند مسی را مهار کند؟!


مدافع تیم ملی می‌گوید ایران می‌تواند مقابل تیم‌هایی مانند نیجریه و بوسنی و هرزگوین موفق شود و از گروه خود صعود کند.

ایسنا: هاشم بیگ‌زاده پس از مشخص شدن تیم‌های همگروه ایران در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل گفت: قرعه خوبی نصیب ما شد و این شانس را داریم که از گروه خودمان صعود کنیم. بازی اول ما مقابل نیجریه است و در صورت موفقیت مقابل این تیم می‌تواند شانس ما را برای صعود زیادتر کند.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران افزود: در صورت انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب که در سبک این تیم‌ها باشند، می‌توانیم بدون ترس به مصاف آنها برویم. به نظر من خوب شد به تیم بزرگی مثل آرژانتین خوردیم. ما می‌توانیم از پس تیم‌هایی مانند نیجریه و بوسنی و هرزگوین برآییم.

وی درباره سابقه بازی تیم‌ ملی ایران با تیم‌های آفریقایی نیز گفت: در زمان سرمربی‌گری افشین قطبی در تیم ملی، یک بار با مالی بازی کردیم که آن‌ها خیلی پرقدرت و فیزیکی بودند. برای حضور پرقدرت در بازی‌های جام جهانی لازم است با تمام قوا پا به این رویداد مهم بگذاریم. امیدوارم برنامه‌ریزی‌مان تا شروع جام جهانی نیز در حد توقع از صعود تیم ملی باشد.

هاشم بیگ‌زاده در پاسخ به این سوال که چه کسی مسئول مهار لیونل مسی خواهد شد، گفت: اگر این مسئولیت به من واگذار شود بیشترین سعی خود را خواهم کرد تا از پس این کار به بهترین نحو بربیایم و می‌توانم او را مهار کنم.