اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تماس با «هالی بری» دلهره می آورد!


تهیه کنندگان درام دلهره‌آور «تماس» می‌گویند در تدارک تولید دومین قسمت این فیلم پرتنش هستند و هالی بری برای دومین بار نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: مسئولان شرکت فیلم‌سازی لاینزگیت که تهیه کننده این فیلم پرفروش تابستانی هستند، این روزها به دنبال یک فیلم نامه خوب برای قسمت دوم آن هستند.

هنوز معلوم نیست عوامل تولید نسخه اصلی هم با این پروژه همکاری دارند یا خیر و آیا براد آندرسن دوباره برای کارگردانی آن پشت دوربین فیلم‌برداری بر می‌گردد یا نه.

خبر تولید «تماس 2» در شرایطی اعلام می‌شود که هالی بری خود را آماده بازی در کمدی خانوادگی و اجتماعی «مادر می‌کند» که یکی از تهیه کنندگان آن هم هست.

هالی برای در قصه مادر در نقش عروسی 40 ساله بازی می‌کند که ضمن فرار از دست نامزد جنایت‌کار و گنگستر خود زادگاهش را ترک می‌کند.

این زن وانمود می‌کند که مادر یک نوجوان است تا بتواند پشت وی پنهان شده تا هویت واقعی‌اش فاش نشود. ولی اتفاقات خنده‌داری رخ می‌دهد که شرایط را برای وی سخت می‌کند.

به نوشته نشریه ورایتی،کلید فیلم‌برداری«مادر» اوایل سال جدید میلادی زده می‌شود . شرکت فیلم‌سازی امیلیو فراری تهیه کننده اصلی فیلم است.

قرار است کارگردان فیلم تا اواسط فصل پاییز سال جاری انتخاب شود. او این فیم را براساس فیلم‌نامه از برایان گربفیت می‌سازد.

«تماس» دلهره آور هالی بری با تماشاگران

سازندگان این کمدی اجتماعی و مستقل می‌گویند آن را با هزینه‌ای اندک تهیه خواهد کرد. هزینه تولید «مادر» حدود 20 میلیون دلار برآورده ششده است.

هالی بری هم‌اکنون فیلم «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» را آماده نمایش دارد. قصه این اکشن کمیک استریپی درباره فعالیت‌های گروهی از ابر قهرمانان بر علیه موجودات شرور است و وی در آن در نقش موجودی با قدرت‌های برتر به نام توفان بازی می‌کند.

کارگردانی این فیلم را برایان سینگر به عهده دارد و قرار است برای تابستان سال آینده میلادی به روی پرده سینماهای جهان برود. او فیلم دیگری را در حال حاضر در دست تولید یا آماده نمایش عمومی ندارد.

هالی بری اوایل فصل تابستان درام دلهره‌آور و ترسناک «تماس» را روی پرده سیینماهای جهان داشت. قصه این فیلم درباره کارمند زنی در اداره پلیس است که تلاش می‌کند جان یک دختر جوان را از دست رباینده ناشناس نجات دهد.

ارتباط  بین این زن پلیس و دختر جوان از طریق تلفن است. این فیلم با هزینه تولید 13 میلیون دلاری خود، حدود 52 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد.

هالی بری در سال 2001 برای بازی در «توپ هیولا» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد. او و دنزل واشنگتن تنها بازیگران رنگین پوست دنیای سینما هستند که موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن و مرد نفش اول شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر " هالی بری "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تصویر از «هالی بری» در فیلم «مردان ایكس» + عكس



«مردان ایكس : روزهای آینده گذشته» از 18 جولای 2014 روی پرده سینماها می رود.

تصاویر فیلم مردان ایكس , بیوگرافی هالی بری
گروه بین الملل – سینما خبر ؛ «استورم» بار دیگر برای مبارزه بازمی گردد.این عنوانی است كه «برایان سینگر»‌كارگردان فیلم «مردان ایكس:روزهای آینده  گذشته» با انتشار اولین عكس از «هالی بری» در نقش «استورم» داده است.

«هالی بری» ممكن است باردار باشد ولی او قرار است با حفظ نقش در این قسمت از فیلم «مردان ایكس» ظاهر شود. البته به گفته «برایان سینگر» لباس استورم در این قسمت با تفاوتهایی طراحی شده است ولی گریم و چهره پردازی او همچنان همانند قبل است.

«مردان ایكس : روزهای آینده گذشته» بازیگران مطرحی همچون «هیو جكمن» ،‌«یان مك كلن» ،‌ «پاتریك استوار» ، «آنا پاكویین» و «الن پیج» جذب كرده است. «مایكل فاسبندر» ، «جیمز مك آوی» ، «نیكلاس هولت» ، «جنیفر لارنس» ، «پیتر دنكلیج» و «عمر سی» از دیگر چهره های این فیلم هستند.

«مردان ایكس : روزهای آینده گذشته» از 18 جولای 2014 روی پرده سینماها می رود..... /  cinemakhabar.ir

تصاویر فیلم مردان ایكس , بیوگرافی هالی بری