اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تلاش ناكام گروهك جندالشیطان برای ترور...



 

 

 

تلاش ناكام گروهك جندالشیطان برای ترور یكی از ائمه جمعه

تلاش گروهك جندالشیطان برای ترور یكی از ائمه جمعه استان سیستان و بلوچستان ناكام ماند.

اخیراً تعدادی از عوامل گروهك جندالشیطان جهت به قتل رساندن مولوی مصطفی جنگی زهی امام جمعه حاجی آباد سرباز، وارد منزل نامبرده شده و ضمن حبس كردن زن و فرزندانش در منزل به علت عدم حضور مشارالیه در محل، موفق به این كار نشده و تهدید كردند كه در روزهای آتی جهت به قتل رساندن وی مجدداً مراجعه خواهند كرد.

مولوی جنگی زهی چندی پیش از جانب گروهك تهدید به مرگ شده بود. نامبرده شخصی است كه در مصاحبه با صدا و سیما از اعدام شرور عبدالمالك ریگی اظهار خوسحالی كرده بود...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
گروهک جندالشیطان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش گروهك وابسته به ریگی برای سوء قصد به رییس‌جمهور



طی گزارشی از سوی وزارت اطلاعات اعلام شد؛

تلاش گروهك وابسته به ریگی برای سوء قصد به رییس‌جمهور

گروهک ریگی طرح ترور رییس‌جمهور در جریان یک سفر استانی را برنامه‌ریزی و سه نفر از عوامل خود را جهت عملیات انتحاری آماده کرده بود. این سه نفر قصد داشتند هنگام سخنرانی عمومی رییس‌جمهور در بین مردم، در حین انجام مراسم به رییس‌جمهور نزدیک شده و در مسیر رییس‌جمهور اقدام به انجام عملیات انتحاری کنند.

در حاشیه یکصدمین سفر استانی رییس‌جمهور، وزارت اطلاعات از طراحی عملیات «چاه جمال» جهت سوء قصد به رییس‌جمهور توسط گروهک جندالله در جریان یکی از سفرهای استانی احمدی‌نژاد خبر داد.

 

به گزارش «تابناک» در گزارش وزارت اطلاعات از این عملیات تروریستی که در غرفه این وزارتخانه در «نمایشگاه خدمت» (نمایشگاهی که به مناسبت یکصدمین سفر استانی رییس جمهور در مشهد برگزار شد) آمده است که گروهک تروریستی وابسته به عبدالمالک ریگی قصد داشت در جریان سفر استانی رییس‌جمهور به سیستان و بلوچستان در سال ۱۳۸۶ عملیاتی را به نام علمیات «چاه جمال» که در واقع عملیات سوء قصد به رییس‌جمهور بوده به اجرا بگذارد.

بر اساس این گزارش که خبرگزاری ایسنا منتشر کرده است، گروهک ریگی در راستای ضربه به امنیت ملی، طرح ترور رییس‌جمهور در جریان این سفر استانی را برنامه‌ریزی و سه نفر از عوامل خود را جهت عملیات انتحاری آماده کرده بود.

 

این سه نفر قصد داشتند در جریان سفر رییس‌جمهور به ایرانشهر از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، هنگام سخنرانی عمومی رییس‌جمهور در بین مردم، در حین انجام مراسم به رییس‌جمهور نزدیک شده و در مسیر رییس‌جمهور اقدام به انجام عملیات انتحاری کنند که این عملیات به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و خنثی شد.

طبق گزارش منتشر شده، در این عملیات چهار نفر از پرسنل نیروی انتظامی و یک نفر از پرسنل وزارت اطلاعات کشته و به مقام شهادت نائل شدند.

 

همچنین در هنگام کشف و خنثی کردن این عملیات، چهار نفر از اعضای اصلی گروهک ریگی به هلاکت رسیدند و تعدادی اسلحه و مهمات از این گروه تروریستی کشف و ضبط شد.

لازم به ذکر است بخشی از غرفه وزارت اطلاعات در نمایشگاه خدمت به عکس‌هایی از شهدای هسته‌یی اختصاص یافته و در قالب آن جنایت‌های انجام شده علیه دانشمندان هسته‌یی‌ کشورمان به نمایش گذاشته شده است.

این غرفه همچنین در بخشی دیگر به جنایت‌های گروهک تروریستی جندالله وابسته به عبدالمالک ریگی پرداخته است./تابناک