اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تكذیب خبر ارتباط نزدیك مونسان با بابك زنجانی



اخبار,اخبار سیاسی ,بابک زنجانی

 

اخبار سیاسی - تكذیب خبر ارتباط نزدیك مونسان با بابك زنجانی

علی اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن تکذیب خبر ارتباط وی و بابک زنجانی در یادداشتی که منشر کرده است ، نوشت: فرصت خدمتگزاری در نظام اسلامی در هر بخش و مرتبه ای ، نعمتی گرانقدر است كه شكرش واجب و حفظ جایگاهش حیاتی است.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد کیش در این یادداشت آمده است: ضمن تشكر از فعالیت عده كثیری از اصحاب رسانه برای انعكاس عادلانه تلاش مسئولان نظام ،جای بسی تاسف است كه گاه و بیگاه شاهد خبرسازی ها و فضا سازی های مسموم برخی پایگاههای اطلاع رسانی هستیم.

در پی انتشار خبری مبنی برارتباط اینجانب با بابك زنجانی دریكی از سایت های خبری تاكید می كنم كه این ادعا كاملا بی پایه و اساس بوده و دور از واقعیت است.البته روش مدیریتی شفاف و عملكرد منطبق با قانون و اخلاق ،‌ بنده را از هرگونه توضیح واضحات بی نیاز می كند اما مطالب مختصری كه در این مجال ذكر می شود تنها با هدف تنویر افكار عمومی است .

ضمن اینكه پیشینه اجرایی وكارنامه عملكرد شفاف بنده كاملا روشن بوده وبه لطف خداوند در كناراعتماد مسئولان برای این خدمتگزاركوچك نظام امكانی فراهم آورده است تا بدور از هرگونه نگرانی از فضا سازی های مسموم رسانه ای والبته با اختیارات قانونی خود در جهت جذب سرمایه گذاری و حمایت از فعالان اقتصادی كه مهم ترین اولویت مناطق آزاد كشور است فعالیت كنم و در این راستا با مدیریت میدانی وحضور درمراحل مختلف طرح های عمرانی و بازدید از روند ساخت و بهره برداری از این طرح ها كه بخش مهمی از مسئولیت من است همواره بر انجام صحیح و شایسته ان اصرار داشته و دارم.

نكته درخور توجه اینكه سابقه حضور گسترده آقای بابك زنجانی در جزیره كیش به قبل از این دولت و مدیریت های قبل بنده بازمی گردد و همه پرو‍ژه های ایشان در دولت های قبل به این سرمایه گذار تفویض شده است !

البته با قدری تامل می توان دریافت كه حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد كیش كه توسعه گردشگری مهم ترین اولویت ان است در مراسم بهره برداری از یك هتل نه تنها دورازذهن نیست بلكه نظارت و كنترل همه طرح ها جز تكالیف سازمان مطبوع میباشد .

ذكر این نكته را ضروری می دانم كه ازآغاز فعالیت درجزیره كیش تا كنون حمایت از سرمایه گذاران و كاهش بروكراسی های اداری را با هدف جلب رضایت فعالان اقتصادی ، رشد سرمایه گذاری و رونق اقتصادی كشور در اولویت برنامه های خود قرار داده ام و تلاش كرده ام در راستای ترویج مدیریت جهادی و میدانی به همراه مدیران و معاونان و سایر مسئولان منطقه ای از تمامی پروژههای عمرانی و گردشگری منطقه بازدید كنیم. اگرچه در انتشار این خبر بااستنادبه حضورمن در مراسم گشایش هتل سورینت مریم سعی شده است از این امر به عنوان سندی مبنی بر ارتباط بنده با آقای بابك زنجانی بهره برداری شود اما مراجعه به پورتال سازمان منطقه آزاد كیش و مرورگزارش های مستند تصویری از بازدید های مكرر بنده به همراه مسئولان نهادها و سازمان های مختلف از تمامی طرح های عمرانی منطقه به مخاطبان این اطمینان را می دهد كه این بازدید ها نه تنها محدود به طرح ویا سرمایه گذار خاصی نبوده بلكه با هدف نظارت دقیق بر روند اجرای طرح های توسعه ای طبق برنامه زمانبندی و آگاهی از شرایط فعالیت سرمایه گذاران انجام شده است تاهمگان بدانند مسئولان سازمان منطقه آزاد كیش آماده اند تا با مدیریت میدانی در صحنه حاضر باشند وازهیچ تفسیر و تعبیری نمی هراسند.

درپایان ضمن آرزوی سربلندی برای هموطنان عزیزامید آن دارم تا اصحاب سخت كوش رسانه با تلاش روز افزون در جهت دستیابی به تعهد و تخصص حرفه ای و توان ارزیابی منصفانه عملكرد مسئولان و با انتشار صحیح اخبار موجب جلب اعتماد مخاطبان و دلگرمی مسئولان باشند. 

اخبار سیاسی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
نزدیك به بر ملا شدن اسامی همدستان بابك زنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسنی‌اژه‌ای خبر داد :بازداشت یک نفر دیگر در ارتباط با پرونده بابک زنجانی



اخبار,اخباراجتماعی,محسنی‌اژه‌ای

 

 اخباراجتماعی - محسنی‌اژه‌ای خبر داد :بازداشت یک نفر دیگر در ارتباط با پرونده بابک زنجانی

سخنگوی قوه قضاییه گفت:‌ در ارتباط با پرونده بابک زنجانی یک نفر دیگر بازدداشت شده است. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای در حاشیه همایش روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا آزادشدن بابک زنجانی صحت دارد یا خیر گفت: خیر. در این رابطه پنج نفر بازداشت شده‌اند و یک نفر دیگر نیز اخیرا بازداشت شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فردی که اعلام آمادگی کرده که بدهی‌های بابک زنجانی را بپردازد با شما صحبت کرده است؟ گفت: با شخص من خیر. قبلا گفتم افرادی پیشنهاداتی داده‌اند ولی هنوز نتیجه مشخص نیست.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت که دادستانی هنوز در زمینه موضوع وجود روغن پالم در لبنیات ورود نکرده است.


 اخباراجتماعی - ایسنا