اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر سرپرستی 2 هزار معتاد و زندانی برای دریافت یارانه



 

 

 

تغییر سرپرستی 2 هزار معتاد و زندانی برای دریافت یارانه

 

دبیر ستاد هدفمند کردن یارانه های استان تهران از تعیین سرپرست بیش از دو هزار متقاضی در استان تهران خبر داد و افزود: بشتر متقاضیان به دلیل اعتیاد، زندانی یا عدم پرداخت نفقه توسط سرپرست از دریافت یارانه محروم بودند.

نعمت الله ترکی با بیان اینکه روزانه صدها نفر برای تعیین و تکلیف سرپرست خانوار به ستاد هدفمند کردن یارانه ها در فرمانداریها و بخشداریهای پایتخت مراجعه می کنند گفت: بیشتر متقاضیان سرپرستشان زندانی، معتاد و یا از افرادی است که نفقه پرداخت نمی کند.

وی افزود: این افراد پس از تکمیل فرم و ارائه مستندات در فرمانداری و بخشداریها به استانداری مراجعه کرده و درخواست تعیین سرپرست از سوی ستاد به دستگاه قضائی ارائه می شود که پس از صدور رای استانداری سرپرست این افراد را تعیین می کند.

ترکی اظهار داشت: تا کنون رای بیش از دو هزار متقاضی تعیین سرپرست توسط دادگاه به استانداری ارائه و یارانه آنها پرداخت شده است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
هجوم مردم برای دریافت یارانه 45 هزار تومانی - مرداد 1390

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد: هر ایرانی می‌تواند 70 - 80 هزار تومان در ماه یارانه دریافت کند.



  هدفمندی یارانه‌ها هدفمندی یارانه‌ها,اخبار,اخبار اقتصادی

 

احمدی‌نژاد: فاز دوم هدفمندی اجرا می‌شود

رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: در سال 91 مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها با قدرت و جدیت اجرا می‌شود.

تابناک: رئیس جمهور اسلامی ایران صبح چهارشنبه در دومین روز از سفر استانی خود به استان هرمزگان در دیدار عمومی با مردم شهرستان پارسیان گفت: دولت مصمم است مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را در سال 91 اجرا کند.

 

مهمترین اظهارات محمود احمدی نژاد به نقل از خبرگزاری‌ها در زیر آمده است:

* طرح هدفمندی یارانه‌ها با قدرت ادامه خواهد یافت.

 

* هر ایرانی می‌تواند 70 - 80 هزار تومان در ماه یارانه دریافت کند.

 

* این گفته به مذاق برخی‌ها خوش نیامد و حرف‌هایی زدند که ربطی به هدفمندی یارانه‌ها ندارد و سعی کرده‌اند با سنگ اندازی جلوی اجرای مرحله دوم هدفمندی را بگیرند.

 

* ناآرام کردن بازار سکه و ارز بازی افرادی بود که منافعشان با اجرای هدفمندی یارانه‌ها به خطر می‌افتد اما نوسانات بازار ارز و سکه ربطی به اجرای هدفمندی یارانه‌ها ندارد و دولت سعی خواهد کرد با اصلاح امور مالیاتی و اصلاح نظام بانکی جلوی بسیاری از رانت خواری‌ها و بی‌عدالتی‌ها را بگیرد.

 

* اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها نوعی مبارزه در مقابل افراد سودجو و زیاده خواه است.

 

* طبیعی است برخی که 50 یا 60 سال است ثروت بادآورده را بدون پرداخت مالیات و حق مردم به دست آورده‌اند از اجرای این طرح متضرر شده و موجب شود تا مقابل اجرای طرح ایستادگی کنند.

 

* برخی از گفتن ایران ناراحت و گلایه دارند. وقتی می‌گوییم ایران یعنی اینکه ایران یک فرهنگ جاری است زمانیکه به کشورهای مختلف سفر کنیم نشانه‌های فرهنگی و قومیتی را به عنوان یک میراث ایرانی در این کشورها می‌توان مشاهده کرد./فردانیوز