اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تغییر زمان آزمون عملی رشته‌‌‌‌‌ های نیمه ‌متمركز کنکور 92



اخبار,اخبار دانشگاه,زمان آزمون عملی رشته‌‌‌‌‌ های نیمه ‌متمركز کنکور 92


اخباردانشگاه - تغییر زمان آزمون عملی رشته‌‌‌‌‌ های نیمه ‌متمركز کنکور92

زمان برگزاری آزمون عملی رشته‌‌‌‌‌ های تحصیلی نیمه ‌متمركز نمایش شامل ادبیات نمایشی، نمایش عروسكی، بازیگری، كارگردانی و طراحی‌صحنه دانشگاهها و مؤسسات‌‌ آموزش ‌عالی ‌‌غیرانتفاعی و غیردولتی در کنکور سراسری سال 92 تغییر کرد.

به گزارش مهر، آزمون عملی از معرفی‌شدگان‌ چندبرابرظرفیت مجموعه رشته‌‌‌‌‌ های تحصیلی نیمه ‌متمركز کنکور 92 پیش از این قرار بود در هفته جاری برگزار شود به 17 آذرماه موکول شد.

پیرو اطلاعیه های 17 مهر و 2 آذر ماه 92 سازمان سنجش، به دلیل آماده نشدن محل برگزاری آزمون عملی ‌لازم است برای انجام مصاحبه با در دست داشتن پرینت كارت شركت در آزمون، یك قطعه عكس 4×3 جدید- كارت ملی- پرینت كارنامه آزمون سراسری و سوابق فعالیت در روزهای 9 تا 13 آذرماه برای تعیین نوبت آزمون عملی مراجعه کنند.

داوطلبانی‌ كه‌ اسامی آنان ‌به عنوان‌ معرفی‌شدگان‌ مجموعه رشته‌های ‌تحصیلی نیمه‌متمركز نمایش شامل ادبیات نمایشی، نمایش عروسكی، بازیگری، كارگردانی و طراحی‌ صحنه دانشگاهها و موسسات‌‌ آموزش ‌عالی كدهای 20095 تا 20098 و 20470، 20473 تا 20475 و موسسات آموزش عالی ‌‌غیرانتفاعی و غیردولتی كدهای 20724 و 20725 اعلام شده و در موعد مقرر هزینه آزمون عملی را پرداخت کرده اند، می توانند کارت خود را دریافت کنند.

داوطلبان باید علاوه پرینت كارت شركت در آزمون، یك قطعه عكس 4×3 جدید، كارت ملی، پرینت كارنامه آزمون سراسری، هر نوع ‌اثر هنری و مدارك مربوط به سوابق تجربی در زمینه هنرهای نمایشی اعم از (كارگردانی، نمایش عروسكی، طراحی صحنه، ادبیات نمایشی، بازیگری) و نمونه آثار نوشتاری، ساخت عروسك، ماكت، احكام شركت در جشنواره، تندیس و ... اسناد و سوابق فعالیت در رشته مذكور به آدرس مندرج در پرینت كارت آزمون مراجعه کنند.

كارت شركت در آزمون از تاریخ 6 تا 16 آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش قابل پرینت است و داوطلبان لازم‌ است‌ از ساعت 8:00 صبح‌ برای تعیین نوبت براساس‌ برنامه‌ زمانی ‌‌تعیین‌ شده‌ در سایت مراجعه کنند.

آزمون منحصراً در شهر تهران به نشانی میدان هفت‌تیر، خیابان شهید مفتح، جنب ورزشگاه شهید شیرودی، خیابان شهید ورزنده، دانشكده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران برگزار می شود.

داوطلبان گرایش بازیگری باید از فیزیك مناسب و سلامت كامل برخوردار باشند.
اخباردانشگاه - مهر


ویدیو مرتبط :
انتخاب رشته آزمون دکتری 92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام زمان آزمون های پزشکی سال 92/ تغییر زمان کنکور کارشناسی + جدول



اعلام زمان آزمون های پزشکی سال 92/ تغییر زمان کنکور کارشناسی ارشد

قائم مقام معاون آموزشی در امور سنجش آموزش پزشکی، تقویم 22 آزمون علوم پزشکی سال 92 را ابلاغ کرد و گفت: زمان آزمون کارشناسی ارشد به خردادماه منتقل شد.

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس این تقویم آزمون چهل و یکم دستیاری در چهارم اردیبهشت ماه سال 93 برگزار می شود.

وی افزود: مهمترین تغییرات به آزمون های کارشناسی ارشد علوم پزشکی، ‌دکتری تخصصی داروسازی و جایابی دندانپزشکی اختصاص دارد که هر کدام بنا بر شرایط زمانی خود تغییراتی در زمان برگزاری داشته اند.

قائم مقام معاون آموزشی در امور سنجش آموزش پزشکی گفت: اولین آزمون در سال 92 آزمون دستیاری پزشکی است که در روز 5 اردیبهشت ماه 92 برگزار می شود. آخرین آزمون سال 92 نیز آزمون پیش کارورزی علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی است که در روز 15 اسفند ماه 92 برگزار خواهد شد./مهر

جدول آزمون های سال 92 در مرکز سنجش آموزش پزشکی


اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب