اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعطیلی مدارس کرمان درپی شیوع آنفولانزا



اخبار,اخباراجتماعی,پیشگیری آنفلوآنزا

  ییس ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اعلام این خبر به «نسیم» گفت: برای پیشگیری از شیوع آنفولانزا در این استان، کلیه مدارس کرمان روزهای ۱۷ الی ۱۸ آذرماه تعطیل اعلام شده است.

محسن صالحی در گفت وگو با خبرنگار «نسیم» تاکید کرد: کلیه مراکز آموزشی زیر نظر آموزش و پرورش کرمان طی روزهای ۱۷ الی ۱۸ اذرماه به دلیل شیوع آنفولانزا در این استان تعطیل شده است. وی ادامه داد: ادارات و دانشگاه های کرمان جملگی باز است فقط مهد کودک ها و مدارس تعطیل اعلام شده است.


 اخبار  اجتماعی  - نسیم


ویدیو مرتبط :
اعلام وضعیت " زرد " شیوع آنفولانزا در کرمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعطیلی یکی از مدارس بویراحمد به علت شیوع آنفلوآنزا



اخبار,اخباراجتماعی ,آنفلوآنزا

رئیس آموزش وپرورش بویراحمد گفت: با نظر کارشناسان مرکز بهداشت یکی از مدارس ابتدایی این شهرستان به علت شیوع بیماری آنفلوآنزا از روز سه شنبه به مدت 72 ساعت تعطیل خواهد بود.

علی اکبرهاشمی اصل در گفت وگو با ایرنا افزود: با بررسی کارشناسان مرکز بهداشت و درمان مدرسه ابتدایی شهید نوربخش خرسندیان شهر یاسوج به علت مبتلا شدن برخی دانش آموزان به آنفلوآنزا تعطیل شد.

وی اظهار کرد: 111دانش آموز در این مدرسه تحصیل می کنند.

آنفلوانزا H1N1 بیماری حاد تنفسی است که به صورت واگیر از فردی به فرد دیگر انتقال می یابد و شروع آن به طور ناگهانی اتفاق می افتد و جزو آنفلوانزاهای فصلی و معمولی در کشور است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از 145 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع نحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم است.


اخباراجتماعی  -   ایرنا