اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعطیلات مفرح و شاد رضا عطاران در فرانسه


رضا عطاران در تازه‌ترین تجربه سینمایی اش قصد دارد فیلمی با عنوان «فرش قرمز» را کارگردانی کند که به لحاظ داستانی شباهت‌هایی دارد به «تعطیلات مستر بین» ساخته «استیو بندلاک»!

شبکه ایران: رضا عطاران در تازه‌ترین تجربه سینمایی اش قصد دارد فیلمی با عنوان «فرش قرمز» را کارگردانی کند که به لحاظ داستانی شباهت‌هایی دارد به «تعطیلات مستر بین» ساخته «استیو بندلاک»!

رضا عطاران کمدین ایرانی بعد از تجربه ساخت اولین فیلم بلندش «خوابم می‌آد» تصمیم گرفته دومین فیلمش را در فرانسه کلید بزند!

بنا به اطلاعات ارائه شده در «بانی فیلم» این فیلم که مقدمات ساخت آن درسکوت خبری انجام شده هفته آینده در کشور فرانسه کلید می‌خورد.



نام موقت این فیلمنامه «فرش قرمز/red carpet» است که ظاهرا عطاران برای ساخت آن از اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد پروانه ویدئویی گرفته است. فیلم داستان مردی است که به عشق جشنواره کن و حضور در این فستیوال عازم کشور فرانسه می‌شود و درگیر اتفاقاتی می‌شود. عطاران خود نقش اصلی مرد این فیلم را بازی می‌کند و گفته می‌شود نقش روبه‌روی او را یک بازیگر زن فرانسوی بازی می‌کند که انتخاب شده است. بیشتر اتفاقات فیلم در حاشیه شصت و ششمین فستیوال کن رخ می‌دهد.

خط کلی داستان این فیلم شباهت‌هایی با یکی از آثار «روان اتکینسون» با عنوان «تعطیلات مستر بین» دارد. در آنجا هم «مستر بین» را می‌دیدیم که طی اتفاقاتی سر از جشنواره کن درآورده و این جشنواره را به هم می‌ریزد.

این کارگردان البته قرار است با یک گروه جمع و جور به فرانسه برود که تاکنون حضور کیوان مقدم در مقام طراح صحنه و لباس و احمد احمدی در مقام فیلمبردار در «red carpet» قطعی شده است. گروه این پروژه اواخر این هفته عازم فرانسه می‌شوند تا با شروع فستیوال کن فیلمبرداری در این کشور آغاز شود.


ویدیو مرتبط :
رد کارپت _ آخرین ساخته رضا عطاران در فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا عطاران «رِد کارپت» را در جنوب فرانسه کلید زد+عکس



فیلم رِد کارپت,رضا عطاران

رضا عطاران «رِد کارپت» را در جنوب فرانسه کلید زد+عکس

فیلم «رِد کارپت » با نگاهی تجربه گرا و موضوعیت فستیوال جهانی فیلم کَن و اتفاقات پیرامون آن روز جمعه مورخ 27 اردیبهشت ماه برابر با 17 مِی 2013 در جنوب فرانسه شهر ساحلی کَن جلوی دوربین احمد احمدی در مقام مدیر فیلم برداری رفت.

فیلم «رِد کارپت » با نگاهی تجربه گرا و موضوعیت فستیوال جهانی فیلم کَن و اتفاقات پیرامون آن روز جمعه مورخ 27 اردیبهشت ماه برابر با 17 مِی 2013 در جنوب فرانسه شهر ساحلی کَن جلوی  دوربین احمد احمدی در مقام مدیر فیلم برداری رفت.
اتفاقات این فیلم به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران در ایام برگزاری فستیوال فیلم کَن ، از ابتدای مراسم تا انتها فیلم برداری می شود و گروه سازنده فیلم در تلاشند سکانس های مربوطه را به صورت مطلوب فیلم برداری کنند. بخش هایی از این فیلم در شهر مونته کارلو فیلم برداری می شود.

فیلم رِد کارپت,رضا عطاران

احمد احمدی(مجری طرح و فیلمبردار) در کنار رضا عطاران

تعدادی از عوامل ساخت فیلم رِد کارپت عبارتند از:
کیوان مقدم( طراح صحنه و لباس)، محسن بابایی (طراح گریم)، رود ریگو آلی سا (صدابردار)، جمال هاشمی، آنابلا ماچالت (دستیار کارگردان)،  کارلا لارسون مدیر تهیه و  احمد احمدی مجری طرح..../inn.ir