اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تعداد کشته‌های ایرانی در مکه به 5 نفر رسید + اسامی / ۷ نفر مفقود هستند



اخبار,اخباراجتماعی ,حادثه خونین مسجد الحرام

رئیس ستاد مکه سازمان حج و زیارت گفت: علاوه بر یک کشته ایرانی، هویت ۴ حاجی ایرانی دیگر که در حادثه اخیر مکه کشته شده‌اند مشخص شد.

به گزارش  فارس، مسعود مجردی، رئیس ستاد مکه سازمان حج و زیارت گفت:‌ با مشخص شدن هویت 4 نفر دیگر از زائران کشته شده ایرانی در حادثه مکه تعداد کشته های زائران ایرانی این حادثه به 5 نفر رسید.

وی با اشاره به هویت کشته شدگان تازه شناسایی شده، گفت:‌ محمد مجلسی از کاروان شماره 17743 از تهران، ولی اسمعیلی از کاروان شماره 39009 از خراسان جنوبی، محمد هاشم زهی از کاروان شماره 23114 از سیستان و بلوچستان و علیرضا عامری از کاروان شماره 22124 از سمنان افرادی هستند که شناسایی شدند.

رئیس ستاد مکه سازمان حج و زیارت در ادامه گفت: همچنان 7 نفر از زائران مفقود هستند که تیم‌های مرکز پزشکی و امداد و پیگیری با مراجعه به مراکز درمانی عربستان و مراکزی که اطلاعاتی در مورد زائران دارند در صدد به دست آوردن اطلاعاتی در مورد این افراد هستند.

 

 اخبار اجتماعی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
سقوط هلیکوپتر ایرانی و کشته شدن دو نفر و یک نفر مفقود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعداد کشته شدگان ایرانی حادثه منا به ۱۴۴ نفر رسید



اخبار,اخبار اجتماعی, حادثه سرزمین  منا

 معاون امور حج سازمان حج و زیارت از کشته شدن ۱۴۴زائر، مجروحیت ۸۵ نفر و فقدان ۳۲۳ ایرانی تا این لحظه خبر داد

به گزارش  فارس؛ حمید محمدی معاون امور حج سازمان حج و زیارت کشورمان آخرین وضعیت کشته‌ها مفقودان و مصدومین فاجعه سه روز گذشته منا را تشریح کرد.

وی افزود: تا به این لحظه ساعت 8 صبح، تعداد کشته‌های فاجعه منا به 140 نفر رسیده است.

معاون امور حج سازمان حج و زیارت گفت: تعداد مصدومان و مجروحان به 85 نفر رسیده است.

محمدی تصریح کرد: در این میان تا این لحظه 323 مفقودی گزارش شده است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون کمیته ویژه‌ای برای انتقال پیکرهای مطهر جانباختگان و مجروحین به ایران تشکیل شده است که در حال بررسی وضعیت و هماهنگی‌های لازم هستند.


  اخبار اجتماعی  - فارس