اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

(تصویر) بیعت بزرگان موصل با داعش




 اخبار بین الملل - (تصویر) بیعت بزرگان موصل با داعش

 پایگاه خبری المسله عراق تصاویری از بیعت برخی شیوخ و بزرگان موصل با گروه تروریستی داعش منتشر کرده است.

 به گزارش ابنا :منابع عراقی از حُقه جدید سرکرده داعش برای ممانعت از فرار تروریست‌های تحت فرمانش از مقابل نیروهای امنیتی عراقی و حملات هوایی و بیعت بزرگان موصل با البغدادی پرده برداشتند.
 
منابع محلی در موصل اعلام کردند: «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش پول‌های زیادی به سرکرده‌های این گروهک برای تشویق آن‌ها به ادامه جنگ و فرار نکردن از مقابل نیروهای عراقی و حملات هوایی داده است.
 
سازمان ملل متحد نیز در گزارش خود تاکید کرد تروریست‌های داعش در اعدام دسته جمعی، تجاوز به زنان و استفاده از کودکان برای جنگیدن در عراق دست داشته‌اند.
 
این سازمان در گزارش خود که «نیکلای مالدینوف» نماینده ویژه سازمان ملل در امور عراق تدوین کرده است به قتل عام شمار زیادی از غیرنظامیان بیگناه در عراق اشاره کرد.

 

اخبار,اخبارربین الملل,بیعت بزرگان موصل با داعش

 

 اخبار بین الملل - ابنا


ویدیو مرتبط :
قتل عام مردم موصل به علت بیعت نکردن با داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیعت بزرگان موصل با داعش! +عکس


منابع عراقی از حُقه جدید سرکرده داعش برای ممانعت از فرار تروریست های تحت فرمانش از مقابل نیروهای امنیتی عراقی و حملات هوایی و بیعت بزرگان موصل با البغدادی پرده برداشتند.

خبرگزاری مهر: منابع عراقی از حُقه جدید سرکرده داعش برای ممانعت از فرار تروریست های تحت فرمانش از مقابل نیروهای امنیتی عراقی و حملات هوایی و بیعت بزرگان موصل با البغدادی پرده برداشتند.

بیعت بزرگان موصل با داعش! +عکس

منابع محلی در موصل اعلام کردند: ابوبکر البغدادی سرکرده داعش پول های زیادی به سرکرده های این گروهک برای تشویق آنها به ادامه جنگ و فرار نکردن از مقابل نیروهای عراقی و حملات هوایش داده است.
 
این منبع بیان کرد: البغدادی از الرقه سوریه به موصل آمده است و با خودروهای مختلف اعم از خودرو خصوصی و تاکسی از بیم هدف قرار گرفتن از سوی جنگنده های ائتلاف در موصل حرکت می کند.
 
از سوی دیگر پایگاه المسله تصاویری از بیعت برخی شیوخ و بزرگان موصل با ابوبکر البغدادی منتشر کرده است.

بیعت بزرگان موصل با داعش! +عکس