اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویر اسامه بن لادن، بر روی پوست یک خرچنگ وحشی!



تصویری جالب در حیات وحش؛

تصویر اسامه بن لادن، بر روی پوست یک خرچنگ وحشی!

خانواده واشنگتنی به هنگام جا به جایی قایقشان در دریا، این خرچنگ را یافته بودند.کمی بعد پسر کوچک خانواده که مشغول بازی با آن بود،متوجه چهره ای بر پشت این خرچنگ شد.اعضای خانواده همگی جمع شده و تصویر چهره ای را دیدند...

اسامه بن لادن،آدم کش قهار و رهبر گروه تروریستی القاعده،که چندی پیش خبر مرگ وی گوش جهانیان را پر کرده بود، گویا هنوز از این دنیا دست بردار نیست.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روز گذشته یک خانواده اهل ایالت واشنگتن آمریکا که برای تفریح به حومه شهر رفته بودند، با یک خرچنگ نایاب و از خانواده خرچنگهای وحشی برخورد کردند.آنها که به هنگام جا به جایی قایقشان در دریا، این خرچنگ را یافته بودند.

کمی بعد پسر کوچک خانواده که مشغول بازی با آن بود،متوجه چهره ای بر پشت این خرچنگ شد.اعضای خانواده همگی جمع شده و تصویر چهره ای را دیدند.

آنها ابتدا تصور کردند که چهره حضرت مسیح بر روی کمر این خرچنگ تجلی کرده است.اما با کمی دقیق شدن، کم کم چهره اسامه بن لادن را تجسم کردند.

سریعا خرچنگ را به شهر آورده و تحویل موزه حیات وحش زنده شهر واشنگتن دادند./روزگار نو


ویدیو مرتبط :
اسامه بن لادن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسکناس‌های جدید داعش با تصویر اسامه بن لادن منتشر شد(+عکس)




اخبار بین الملل - اسکناس‌های جدید داعش با تصویر اسامه بن لادن منتشر شد

منابع عراقی به تازگی تصویری از اسکناسهای جدید داعش که در مناطق تحت کنترل این گروه تروریستی استفاده می شود، منتشر کرده اند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه عراقی نون، اخیرا "احمد ابوریشه" رئیس کنفرانس بیداری عراق از ایجاد واحد پولی داعش در مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی خبر داده بود.

در تصاویر جدید که از اسکناسهای داعش منتشر شده تصویر"اسامه بن لادن" سرکرده سابق القاعده دیده می شود.

البته روی این اسکناسهای جدید امضای سرکرده داعش و وزیر دارایی داعش نیز (بدون نوشته شدن اسامی آنها) دیده می شود!

احمد ابوریشه اخیرا در اظهاراتی صدور اسکناسهای جدید توسط داعش را دلیل واضحی برای کسانی دانسته بود که حضور این گروه تروریستی در استان الانبار را زیر سوال برده بودند.

اخبار,اخبار بین الملل,اسکناسهای جدید داعش

اخبار بین الملل - مهر