اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

(تصویر) ازدواج دختر جوان با سگ ولگرد!



اخبار گوناگون - (تصویر) ازدواج دختر جوان با سگ ولگرد!

منگلی موندا، دختر 18 ساله هندی، با یک سگ ولگرد ازدواج کرد. این ازدواج یک سنت قبیله ای است که برای دفع طلسم شیطانی انجام شده است.

ریش سفیدان قبیله در ایالت جارکند هند، ترتیبات انجام این وصلت را فراهم کردند. منگلی اول دو دل بود که آیا با سگ ازدواج کند یا نه، اما بعد و با این امید که این وصلت، طلسم بدشگون را از قبیله‌اش دور کند، به ازدواج رضایت داد.

داماد چهارپا "شِرو" نام دارد و توسط پدر عروس انتخاب شده است. مراسم ازدواج منگلی و شرو، هفته پیش، 30 آگست، در یک روستای دور افتاده در ایالت جارکند و با حضور اعضای قبیله، ریش سفیدان روستا و بستگان عروس انجام شد. گزارشی از حضور احتمالی نزدیکان داماد در این مراسم منتشر نشده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون , ازدواج دختر جوان با سگ

 

اخبار,اخبار گوناگون , ازدواج دختر جوان با سگ

 

اخبار,اخبار گوناگون , ازدواج دختر جوان با سگ

 اخبار گوناگون - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
ازدواج پیرمرد با دختر جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج همزمان مردی با ۴ دختر جوان !+ عکس



 

 

افکارنیوز: این مرد افریقایی به نام میلتون امِبِلی سه سال برای فراهم کردن مقدمات این ازدواج در تلاش بود.وی به مناسبت این ازدواج سی و سه راس گاو به خانواده های همسران خود هدیه داد.

 

 

ازدواج,ازدواج های عجیب

 

 

چند همسری که برای مردان در فرهنگ زولو در منطقه کوازولو ناتال افریقای جنوبی قانونی است شامل برگزاری مراسم ازدواج با لباس های سفید و مراسم سنتی است.  جاکوب زوما رئیس جمهور افریقای جنوبی نیز که از قوم زولوهاست سه همسر دارد.

 

 

ازدواج,ازدواج های عجیب

 

 

 

ازدواج,ازدواج های عجیب

 

 

البته در چند همسری فقط زن نخست از لحاظ قانونی به رسمیت شناخته می شود و او معمولا از زنان دیگر قدرت و اختیارات بیشتری دارد و به طور سنتی وی مسئولیت در کنار هم نگه داشتن خانواده را بر عهده دارد..../افکارنیوز