اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

(تصاویر) 5کشته در حمله به مدرسه در اسپانیا



در حمله به مدرسه ای در شهر بارسلونای اسپانیا معلم مدرسه کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش منابع خبری، حمله با سلاح سرد به مدرسه‌ای در اسپانیا منجر به کشته شدن یک معلم و ۴ نفر دیگر شد. ضارب با استفاده از تیروکمان معلم مدرسه‌ را در بارسلونا هدف قرار داد و کشت.

پلیس این نوجوان ۱۳ ساله را دستگیر کرده است و هنوز انگیزه وی از دست زدن به این اقدام مشخص نشده است. این حادثه حدود ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه و کمی پس از آغاز کلاس‌های درس در دبیرستان خوان فاستر بارسلونا به وقوع پیوست.

این نوجوان قبل از کشتن این معلم وارد کلاس شده و با چاقویی که داشته معلم دیگری را به همراه دخترش مجروح می‌کند. پلیس هنوز تروریستی بودن این حمله را تایید نکرده است و اعلام نکرده که این فرد از دانش آموزان همین مدرسه بوده است یا نه.

چندین گروه از نیروهای پلیس و امدادی در این موسسه آموزشی که در آن دانش آموزان ۱۲ تا ۱۶ ساله درس می‌خوانند، وارد عمل ‌شدند.

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار حوادث - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
سرانجام حمله تروریستی؛ گروگان گیرهای بارسلون در محاصره پلیس اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات حمله طالبان به یک مدرسه در پاکستان(+تصاویر)



اخبار,اخبار بین الملل, حمله انتحاری در  پاکستان

 

 اخبار بین الملل  - شمار قربانیان گروگانگیری در پیشاور از مرز 100 نفر گذشت

قتل‌عام 100 كودك در یك مدرسه توسط طالبان پاكستان

  در جریان حمله امروز تعدادی از گروه جنایت‌كار طالبان پاکستان به یک مدرسه در پیشاور، تاکنون دست کم یکصد و چهار نفر کشته و بیش از یکصد نفر دیگر هم مجروح شده اند.

'پرویز ختک' سروزیر ایالت خیبر پختونخوا کشته شدن بیش از یکصد نفر و مجروح شدن بیش از یکصد نفر دیگر را در جریان این اقدام تروریستی و گروگانگیری تایید کرده است. اعضای گروه تحریک طالبان پاکستان روز سه شنبه با حمله به یک مدرسه متعلق به ارتش پاکستان در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا، حدود 500 دانش آموز و کادر آموزشی این مدرسه را به گروگان گرفتند. بیشتر قربانیان این حادثه ، از دانش آموزان مدرسه هستند.

طالبان در تماس با برخی رسانه‌ها، مسوولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفته و اعلام کرده است که این اقدام را در تلافی حملات ارتش پاکستان به مواضع شبه نظامیان در مناطق قبایلی در شمال غرب این کشور انجام داده است. ارتش پاکستان از شش ماه پیش تاکنون، با انجام حملات نظامی گسترده به مناطق قبایلی وزیرستان شمالی علیه مواضع شبه نظامیان، حدود یکهزار و 300 نفر از شبه نظامیان را کشته است. 'محمد خوراسانی' سخنگوی گروه تحریک طالبان پاکستان در گفت و گو با برخی منابع خبری، از حمله شش نفر از مهاجمان انتحاری و تک تیرانداز این گروه تروریستی به مدرسه یاد شده خبر داد و گفت: از این افراد خواسته ایم به دانش آموزان خردسال این مدرسه آسیبی نرسانند.

تیراندازی و درگیری در محل حادثه گروگانگیری هنوز ادامه دارد. گزارش های حاکی است نیروهای امنیتی ضمن محاصره مدرسه، توانسته اند تعدادی از دانش آموزان را نجات دهند. تعداد دقیق دانش آموزان و افرادی که در این مدرسه از سوی طالبان به گروگان گرفته شده اند، مشخص نیست. 'محمد نواز شریف' نخست وزیر پاکستان و جمع زیادی از سیاستمداران ارشد این کشور ، اقدام امروز طالبان را به شدت محکوم کردند. نخست وزیر پاکستان به تمام نیروهای پلیس و امنتی در منطقه دستور داده است با اولویت حفظ جان دانش آموزان و معلمان، به سرعت به ماجرای گروگانگیری خاتمه دهند.

 

اخبار,اخبار بین الملل, حمله انتحاری در  پاکستان

 

اخبار,اخبار بین الملل, حمله انتحاری در  پاکستان

 

اخبار,اخبار بین الملل, حمله انتحاری در  پاکستان


اخبار بین الملل - بهار نیوز