اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر دیدنی از مرد نامرئی در شهر



هنرمند نامرئی چینی قصد دارد با محو شدن در محیط های شهری، به انسان ها یادآوری کند که دنیای مدرن باعث شده انسان ها در شهرها گم شوند و به رنگ محیط درآیند.

لیو بولین هنرمندی 42 ساله از استان شاندونگ چین است که در حال حاضر در پکن کار می کند. او لیسانس خود را در رشته هنرهای زیبا از کالج هنر شاندونگ و کارشناسی ارشد همین رشته را از آکادمی مرکزی هنرهای زیبا در پکن دریافت کرد. کارهای او در موزه ها و گالری های سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است.

 

بولین شهرت خود را از لقب "مرد نامرئی" دارد و محبوب ترین آثار او از مجموعه «پنهان در شهر» می باشند: عکس هایی در زمینه هنر اجرا (performance art) که توسط او و دستیاران اش خلق شده اند. برای خلق این آثار، بولین ساعت ها جلوی یک منظره شهری بی حرکت می ایستد تا دستیاران نقاش اش، او را به جهت ایجاد استتار به رنگ محیط پشت سرش در آورند. بولین می گوید: "قصد من این نیست که در محیط ناپدید شوم، بلکه می خواهم به محیط اجازه دهم من را در تملک خود در آورد."

 

 او می گوید به دنبال راهی نیست که به عنوان یک فرد ناپدید شود، بلکه اصرار دارد خساراتی که با توسعه اقتصادی و شهری به افراد وارد می شود را برجسته سازد. این نوعی نگاه همراه با سکوت است که قصد دارد یادآوری کند بشر امروز در جهان هزار تو و هزار رنگ مدرن گم شده است.
 این هنرمند از فضاهای شهری پکن، ونیز و نیویورک برای ایجاد آثارش استفاده کرده که برخی کارهای او را در ادامه می بینیم: 

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرد نامرئی

 

اخبار گوناگون - مهر


ویدیو مرتبط :
برای اولین بار تصاویر دیدنی از شهر اهواز ( شهر من )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد نامرئی مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا کیست؟/تصاویر




اخبار سیاست خارجی - مرد نامرئی مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا کیست؟

شب پیش از مذاکرات حساس هسته ای با ایران، باراک اوباما به رئیس دفتر خود گفت: من در این مورد که ما بهترین تیم ممکن را در اخیتار داریم، اطمینان کامل دارم.

رویترز با انتشار گزارشی تحت عنوان "مرد نامرئی مذاکرات ایران و آمریکا" نوشت: شب پیش از مذاکرات حساس هسته ای با ایران، باراک اوباما به رئیس دفتر خود گفت: من در این مورد که ما بهترین تیم ممکن را در اخیتار داریم، اطمینان کامل دارم.

به گزارش تیک، اشاره اوباما به تیم هسته ای اشکار خود به رهبری وندی شرمن معاون وزیر خارجه و حتی جان کری وزیر خارجه نبود. بلکه به گفته ی دنیس مک دونو رئیس دفتر رئیس جمهور آمریکا، اوباما در حال سخن گفتن از گروه مذاکره کننده محرمانه به رهبری بیل برنز بود.

 

اخبار,برنز,مرد سری مذاکرات ایران و آمریکا

 

انتخاب برنز توسط رئیس جمهوری آمریکا و وزیر خارجه این کشور برای سرپرستی گفت و گوهای محرمانه با ایران با هدف متقاعد کردن تهران برای کاهش فعالیت های غنی سازی اورانیم انتخابی هوشمندانه بود.

برنز که به زبان های عربی، فرانسه و روسی هم مسلط است، از سیاستگران و دیپلمات های بسیار موفق آمریکایی است.

هنری کیسینجر، سیاستمدار شاخص و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا، برنز را قاطع، قابل اعتماد، قابل اتکاء، هوشمند، مصمم، و منظم توصیف می کند و می افزاید که به رویکردهای سیاسی و دیپلماتیک برنز اطمینان دارد.

 

اخبار,برنز,مرد سری مذاکرات ایران و آمریکا

 

کیسینجر در ادامه گفت و گو در این مورد با رویترز، می گوید که وی به ندرت ممکن است به قضاوت سیاستگر یا دیپلماتی تا این اندازه اطمینان داشته باشد و اهمیت دهد و کمتر کسی است که دیدگاه های سیاسی اش برای وی (کیسینجر) آن قدر  ارزش داشته باشد که حوصله کند به آنها گوش دهد و توجه کند.

 آشنایان با سیاست ها، رویکرد دیپلماتیک و عملکرد برنز که سابقه سفارت آمریکا در روسیه نیز در میان سوابق اوست.آنها که منتقد وی هستند یا اندیشه های متفاوت سیاسی دارند نیز با قاطعیت از اشراف سیاسی وی سخن می گویند و او را دیپلمات و مذاکره کننده ای شایسته، توانا و مدبر می خوانند.

حتی سیاستگران و دیپلمات های ایرانی نیز منش سیاسی برنز را می ستایند.

یک مقام ارشد وزارت امور خارجه ایران که به شرط فاش نشدن نامش با رویترز پیرامون انتخاب، پیشینه و عملکرد نیکلاس برنز گفت و گو کرده، در مورد برنز به عنوان مذاکره کننده با مقام های ایرانی به نمایندگی از آمریکا چنین گفته است:«او ایران را به خوبی می شناسد و فرهنگ ایران و موقعیت آن کشور در منطقه را نیز به خوبی دریافته است. برنز انتظارات ایران را نیز می شناسد. او به رغم فشاری که ممکن است طی مذاکرات به او وارد شود یا علیرغم آن که در بسیاری از موارد طرف ایرانی در گفت و گوها خشم و بی حوصلگی نشان می دهد، همواره خونسردی و شکیبایی اش را حفظ می کند.»

اخبار سیاست خارجی - تیک