اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر باراک اوباما در حال بازی تنیس و گلف



صحبت از باراک اوباما و ورزش که می‌شود،ناخودآگاه همه حواس‌ها معطوف به بسکتبال می‌شود‌؛ورزش مورد علاقه آمریکایی‌ها که رئیس جمهور فعلی‌شان در آن خبره است و در سطح آماتور هم مشغول به بازی بوده است.

 خبرآنلاین؛«دانک»‌های اوباما روی حلقه بسکتبال چه در تقابل‌های دوستانه و چه در زمین‌های موجود در «کاخ سفید» در شبکه‌های اجتماعی به وفور یافت می‌شود. با این حال دیدن اوباما در حین بازی تنیس در نوع خودش جالب است.


رئیس جمهور آمریكا در تازه‌ترین رونمایی از توانایی‌های ورزشی‌‌اش، كارولین ووژنیاكی، زن شماره 5 تنیس دنیا را به كاخ سفید دعوت كرد تا با او مسابقه تنیس بدهد‌؛ البته نه مسابقه‌ای جدی بلكه دیداری نمایشی كه به مناسبت عید پاك در كاخ سفید برگزار شد. كارولین ووژنیاكی دانماركی كه پیش از این در صفحه اجتماعی‌‌اش از خداحافظی از دنیای تنیس خبر داده بود و بعد، از آن به عنوان دروغ اول آوریل (دروغ 13) نام برد، در این نمایش تلاش زیادی كرد تا نشان دهد اوباما چندان هم در تنیس آماتور نیست.

مؤسسه همسر اوباما
دعوت از ووژنیاكی به كاخ سفید و بازی با باراك اوباما ابتكار میشل اوباما، همسر باراك بود كه از زمانی كه پایش به كاخ سفید باز شده است، تلاش كرده مؤسسه‌ای راه‌اندازی كند كه هدف آن داشتن زندگی سالم با ورزش كردن است. در مؤسسه میشل اوباما افراد مشهور زیادی از هنرپیشه‌های آمریكایی گرفته تا ورزشكاران حرفه‌ای عضو هستند. همسر اوباما این مؤسسه را به خاطر مبارزه با چاقی كه این روزها در آمریكا بیش از هر زمان دیگری رواج دارد، راه‌اندازی كرده است و به همین خاطر هر ساله در روز عید پاك مراسم مشابهی با آنچه كه كارولین ووژنیاكی و باراك اوباما انجام دادند، ترتیب می‌دهد.

اخبار,اخباربین الملل,باراک اوباما


تنیس با لبخند
رئیس جمهور آمریكا در این بازی نمایشی بیش از آنكه تلاش كند تا با راكت ضربه‌ای به توپ بزند، سعی داشت لبخند از روی لبانش محو نشود. اوباما كه مقابل دیدگان ده‌ها كودك آمریكایی كه به مناسبت همین برنامه به كاخ سفید دعوت شده بودند، بازی می‌كرد، تلاش داشت تا نشان دهد ورزش كردن و فعالیت‌های بدنی نشاط‌آور است. موردی كه البته در انجام آن تبحر خاصی هم دارد.

اوباما‌؛ ورژن فوتبال
فوتبال بیشتر از نوع آمریكایی‌‌اش. رئیس جمهور آمریكا یكی از محبوب‌ترین ورزش‌های كشور را دوست دارد و اگرچه به صورت حرفه‌ای یا آماتور در آن فعالیتی ندارد ولی بازی‌ها را دنبال كرده و پیگیر نتایج است. خوش و بش جالب توجه او با یكی از بازیكنان كانزاس سیتی كه به تازگی از این رشته خداحافظی كرده بود، در كاخ سفید نشان می‌دهد كه رئیس جمهور آمریكا چندان بی‌علاقه به این رشته ورزشی نیست. باراك البته نیم‌نگاهی هم به فوتبال از نوع اروپایی‌‌اش دارد ولی مثل بقیه آمریكایی‌ها چندان علاقه‌ای به آن ندارد. او ترجیح می‌دهد بیشتر با روبات‌های ژاپنی چندین بار یك و دو كند!

اوباما‌؛ ورژن گلف‌باز
پیش از راكت - تنیس، اوباما چوب گلف به ‌دست گرفته بود تا روی دیگری از توانایی‌های ورزشی‌‌اش را به نمایش بگذارد. او كه چند هفته پیش به یكی از كمپ‌های نظامی آمریكا در كشورهای همسایه سفر كرده بود، هوس بازی گلف می‌كند و به زمین گلف كمپ نظامی نیروی دریایی آمریكا می‌رود، آن هم غافل از اینكه دو فرمانده نظامی ارتش در زمین مجاور جشن عروسی‌شان را برگزار می‌كنند. نیروهای امنیتی برای اینكه سلامت رئیس جمهور تهدید نشود، عروسی را به تعویق می‌اندازند تا بازی گلف باراك اوباما انجام شود. اوباما كه بعداً از این موضوع مطلع می‌شود، با تلفن به گوشی داماد زنگ می‌زند و رسماً از آنها عذرخواهی می‌كند. او برای این زوج جوان كه گوشی‌شان را روی اسپیكر گذاشته بودند و از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیدند، آرزوی خوشبختی كرد. البته این تنها باری نبود كه اوباما گلف بازی كرده است‌؛ او هر وقت فرصت پیدا كند، افراد رده بالای دولتی را به این بازی دعوت می‌كند.

اخبار,اخباربین الملل,باراک اوباما

اوباما‌؛ ورژن بدنساز
باراك اوباما در سفرهای خارج از كشور هم بی‌خیال ورزش كردن نمی‌شود. او چند ماه پیش در جریان سفرش به لهستان دردسر زیادی برای نیروهای امنیتی آمریكا به وجود آورد. اوباما در هتل محل اقامتش هوس می‌كند به باشگاه بدنسازی هتل رفته و مشغول وزنه زدن شود. نكته جالب توجه اینكه یكی از لهستانی‌های حاضر در باشگاه به راحتی با گوشی همراهش از اوباما فیلم می‌گیرد و آن را روی شبكه‌های اجتماعی پخش می‌كند. انتشار این فیلم سر و صدای زیادی به راه انداخت و مقامات آمریكایی را بر آن داشت تا به شدت از نیروهای امنیتی ویژه‌ای كه مسئولیت سلامت اوباما را بر عهده دارند، گلایه كنند. توقع آنها این بوده كه نیروهای امنیتی سالن باشگاه را برای باراك خالی می‌كردند.

اوبــاما ورژن بسكتبال
این موضوع دیگر نیازی به بحث زیاد ندارد‌؛ حلقه‌های بسكتبال متعددی كه در گوشه و كنار كاخ سفید نصب شده‌اند، نشان می‌دهد كه رئیس دولت آمریكا چقدر به این ورزش علاقه دارد. او هر ساله تیم قهرمان NBA را به كاخ سفید دعوت می‌كند و با آنها عكس یادگاری می‌گیرد. البته قهرمان رقابت‌های هاكی و بعضاً فوتبال آمریكایی هم از این برنامه ویژه باراك بهره‌مند هستند.

 

 اخبار بین الملل  -  خبر  آنلاین 


ویدیو مرتبط :
شبیه ترین مرد به باراک اوباما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

(تصاویر) اوباما در حال تماشای بازی با بلژیک



اخبار ورزشی - (تصاویر) اوباما در حال تماشای بازی با بلژیک

باراک اوباما شب گذشته بازی آمریکا و بلژیک و شکست تیم کشورش را از تلویزیون در ساختمان اجرایی آیزنهاور در واشنگتن دنبال کرد.

به گزارش فرارو، در حالی که  در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 برزیل بلژیک توانست آمریکا را شکست دهد و به دور بعد صعود کند رئیس جمهور این کشور این بازی را از تلوزیون تماشا کرد.

باراک اوباما و جمعی از کارکنان کاخ سفید در ساختمان اجرائی آیزنهاور در واشنگتن شاهد شکست امریکا بودند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل

 اخبار ورزشی - فرارو