اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویراسکلت غول پیکر در مصر واقعی است؟ + عکس



 

 

تصاویر,تصاویر واقعی,اسکلت

 

 

 

 

 

در این تصاویر، اسکلت های غول پیکری را می بینید که بر اساس شواهد موجود در بیابان های مصرمدفون شده اند و باستان شناسان در کاوش هایی که در شمال شرق این کشور ترتیب دادند، موفق به کشف آنها شدند. فکر می کنید این تصاویر واقعی هستند یا صرفا یک شوخی تصویری به شمار می آیند؟

 

 

  

این عکس ها از ۸ سال قبل تا به حال در ایمیل ها و سایت های اینترنتی دست به دست می شوند و خیلی از روزنامه های دنیا آنها را به چاپ رسانده اند. اما جالب است بدانید که پنج سال پس از انتشار این تصاویر، سایت نشنال جئوگرافیک اعلام کرد این عکس ها واقعی نیستند و یک شوخی فتوشاپی به حساب می آیند!  

 

 

بر اساس اعلام نشنال جئوگرافیک، این تصاویر در سال ۲۰۰۲ توسط یک هنرمند کانادایی کلاژ شده و در مسابقه برترین تصویرسازی های فتوشاپی شرکت داده شده اند. اما طولی نکشید که سر از وبلاگ ها و ایمیل ها درآوردند و یک بار دیگر، افسانه های مربوط به زندگی انسان های فراطبیعی در دوران های گذشته را زنده کردند. پس از آن سیل ایمیل ها از گوشه و کنار دنیا به سایت نشنال جئوگرافی روانه شد که همگی در یک سوال مشترک بودند: «آیا این تصاویر واقعیست؟» سوالی که پاسخ آن یک نه قاطع بود!  /خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
پاترول غول پیکر و افرود واقعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف یک جانور دریایی غول پیکر با گوگل ارث + عکس



 

 

کشف یک جانور دریایی غول پیکر با گوگل ارث

 

وبگرد 36 ساله انگلیسی این موجود دریایی را در زمانی که بی هدف تصاویر ماهواره ای این منطقه بندری را بر روی گوگل ارث می دید پیدا کرد.

 

 

یک جوان انگلیسی با استفاده از تصاویر ماهواره ای "گوگل ارث" موفق شد در آبهای ساحلی لیورپول یک حیوان دریایی بسیار عجیب را پیدا کند.

 

به گزارش مهر، این جوان انگلیسی در تصویر ماهواره ای که توسط "گوگل ارث" از منطقه بندری به نام بارانداز "آلبرت" در لیورپول گرفته شده بود یک حیوان عظیم الجثه دریایی را کشف کرد که بزرگتر از چندین قایق است و در زیر آبهای یخ زده شنا می کند.

 

"سایمون هوبان" یک وبگرد 36 ساله انگلیسی این موجود دریایی را در زمانی که بی هدف تصاویر ماهواره ای این منطقه بندری را بر روی گوگل ارث می دید پیدا کرد.

 

براساس گزارش میرور، "تام کورنول" زیست شناس دریایی گفت که این جانور غول پیکر می تواند یک کوسه ماهی نوع "آسودگر" عظیم باشد که می تواند تا 35 فوت (10 متر و 66 سانتیمتر) نیز رشد کند.

 

این زیست شناس دریایی توضیح داد: "شاید این جانور دریایی یک کوسه پیر باشد که به دنبال جایی برای مردن می گشته است."/عصرایران