اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار در سیستان وبلوچستان (عکس)



اخبار حوادث - تصادف مرگبار در سیستان وبلوچستان (عکس)

مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: در برخورد دو دستگاه خودرو و ایجاد حریق ناشی از آن در مسیر سراوان- خاش 10 نفر در آتش سوختند.

این حادثه ساعت 20 سه شنبه شب بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو تویوتای وانت و یک دستگاه سواری پژو 405 در مسیر سراوان به خاش رخ داد.
 
وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه هر دو خودرو دچار حریق شده و هشت نفر از سرنشینان خودروی وانت تویوتا و دو نفر از خودروی پژو در آتش سوختند. 

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف مرگبار

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف مرگبار

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف مرگبار

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف مرگبار

 

اخبار,اخبار حوادث ,تصادف مرگبار

 اخبار حوادث - مهر

 


ویدیو مرتبط :
سیستان وبلوچستان(سرباز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار یک زن نگون بخت با کندوی عسل +عکس



این زن 23 ساله برزیلی که در نیروی ارتش خدمت میکرد ، هنگام رانندگی دچار سانحه شد و با یک کندوی زنبور عسل برخورد کرد و زنبورهای عصبانی به جان این زن افتاده و بیش از 500 بار او را نیش زدند و همین مسئله باعث مرگ وی شد. به گفته پزشکی قانونی این زن به نیش زنبورهای عسل حساسیت داشته است

سانحه تصادف ,زنبورهای عسل

پلیس معتقد است این زن هنگام رانندگی در طوفان کنترل خود را از دست داده و با یک کندو که توسط زنبور داران زیر یک درخت قرار گرفته بود برخورد کرده است.
به گفته شاهدان او هنگام تصادف اصلا آسیب ندیده و آنها دیده بودند وی از ماشین خارج شده و در حال تلاش برای فرار از دست زنبورها بود.

سانحه تصادف ,زنبورهای عسل

به گفته زنبورداران رفتار زنبورها در مقابله با مهاجمان تحت تاثیر عواملی چون شرایط آب و هوایی ونژاد زنبورها تغییر میکند. برای مثال زنبورهای اروپایی به اسانها حمله نمیکنند.
اما شرایط آب و هوایی مثل گرما و رطوبت باعث حرکت تهاجمی زنبورها میشود. این در حالی است که هوای آفتابی و معتدل رفتار آرام آنها را در پی دارد.
منبع:pardad.ir