اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف، کودک 6 ساله را یتیم کرد


تغییر مسیر ناگهانی خودرو پژو و برخورد با گادریل در آزاد راه همدان -ساوه ،دو کشته و یک مجروح برجای گذشت.

خبرآنلاین: تغییر مسیر ناگهانی خودرو پژو و برخورد با گادریل در آزاد راه همدان -ساوه ،دو کشته و یک مجروح برجای گذشت.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: این حادثه صبح امروز بر اثربرخورد یک دستگاه خودروی پژو آردی با یک دستگاه ال 90 در کیلومتر 15 آزادراه همدان - ساوه رخ داد .


سرهنگ شاکری اظهارداشت:راننده و سرنشین پژوآردی که یک زوج بودند فوت کردند وکودک 6 ساله آنها مجروح شد.


ویدیو مرتبط :
نجات کودک 3 ساله از تصادف مرگبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودک ۵ ساله در جاده مشهد از والدینش جاماند، تصادف کرد و به شدت مصدوم شد



یک کودک پنج ساله قوچانی که بر اثر بی احتیاطی والدین در محور مشهد- ملک آباد از ادامه سفر جامانده بود متاسفانه به دلیل برخورد با خودرو های عبوری دچار حادثه شد.

یک کودک پنج ساله که روز گذشته به همراه خانواده در حال عزیمت به مشهد مقدس بود در حوالی «ملک آباد» و در ۴۰ کیلومتری مشهد مقدس به دلایل نامعلوم از ادامه سفر و همراهی با والدینش جا ماند و دقایقی بعد متاسفانه به دلیل برخورد با یک خودروی عبوری در جاده دچار سانحه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد در خصوص تشریح این حادثه بیان کرد: این کودک در حالی که در کنار جاده رها شده بود با یک خودروی عبوری برخورد کرد که در این حادثه دچار مصدومیت شدید شد.

حسن پرکار بیان کرد: با طلب استمداد مسافران عبوری از سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر بلافاصله امدادگران این جمعیت در محل حادثه حاضر شدند و پس از انجام اقدامات اولیه این کودک مصدوم را به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل کردند.

پرکار در این رابطه از والدین خواست تا در هنگام توقف و استراحت در مسیرهای سفر مراقب کودکان خود به ویژه در جاده‌ها باشند تا همچون این کودک خردسال دچار سانحه نشوند و خاطره تلخی در ایام سفر و شادی برای خود و خانواده‌هایشان رقم نزنند.

 

 اخبار حوادث  -  مهر