اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاحب مغازه پدرزن رویای داماد فراری



 

تصاحب مغازه پدرزن رویای داماد فراری

 

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم برای اینکه به من و فرزندش نفقه ندهد، ۲ سال است که متواری شده و تنها به فکر به چنگ آوردن سهم پدرم از مغازه مشترکشان است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق خود را به قاضی فریبرز مردانی رئیس شعبه ۲۷۱ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن که همراه خود شاهد نیز داشت، بیان کرد: من و شوهرم با یکدیگر فامیل هستیم و این موضوع باعث شده تا هیچ کسی حرف های مرا باور نکند و همه فکر کنند که من دروغ می گویم.

وی با اشاره به اینکه یک فرزند داریم، ادامه داد: شوهرم با پدرم در یک مغازه شریک هستند و بیشتر مشکلات ما بر سر این مغازه است؛ در واقع به جای اینکه این مغازه منبع درآمد ما باشد، بیشتر باعث مشکلات و اختلافات ما شده است.

شاهد پرونده که از همسایه های قدیم و خانوادگی زن است، در برابر قاضی مردانی گفت: شوهر این زن دائم فحاشی می کرد و به جای مهربانی ناسزا می گفت.

زن بار دیگر در برابر قاضی مردانی عنوان کرد: صدای شوهرم در حال فحاشی را ضبط کردم و هر بار که به آن گوش می کنم، مجبور به خوردن قرص اعصاب هستم تا آرام شوم.

وی با اشاره به اینکه شوهرم ۲ سال است که خرجی نمی دهد، گفت: از شوهرم نفقه این سال ها و طلاق می خواهم و او موظف به پرداخت حق من و فرزندم است؛ شوهرم با پدرم در یک مغازه شریک است و برای اینکه به من و فرزندش نفقه ندهد، ۲ سال است که متواری شده و تنها به این موضوع فکر می کند که مغازه را به چنگ آورد.

زن در حضور قاضی مردانی بیان کرد: مغازه ای که پدرم و شوهرم در آن شریک هستند، باعث دعوای ما می شد و این تا جایی ادامه پیدا کرد که من از شوهرم متنفر شدم و می خواهم هر چه سریعتر از او جدا شوم.

وی در ادامه اظهار داشت: شوهرم حتی چند بار روی من و فرزند دست بلند کرده ولی هیچ کسی حرف های ما را قبول نمی کند و اقوام آنقدر شوهرم را قبول دارند که فکر می کنند همه مشکلات را من به وجود آوردم.

زن در انتها با اشاره به اینکه به چنگ آوردن مغازه پدرم، از هر چیزی برای شوهرم مهم تر است، عنوان کرد: شوهرم از زمانی که موضوع نفقه را مطرح کردم، متواری است و حاضر به پرداخت نفقه نیست و من تنها راه را طلاق می دانم.

قاضی مردانی رئیس شعبه ۲۷۱ این مجتمع قضایی خانواده بعد از شنیدن اظهارات زن و شاهد، صورت جلسه را آماده کرد تا رسیدگی به پرونده صورت گیرد..... / خبرگزارى فارس 


ویدیو مرتبط :
داماد کوچولوی فراری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت 13 میلیاردی داماد از پدرزن



سرقت,حوادث,اخبارحوادث

سرقت 13 میلیاردی داماد از پدرزن

راز سرقت 13 میلیاردی داماد ناخلف از پدرزنش در بررسی دوربینهای مداربسته محل سرقت فاش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سوم فرودین امسال وقوع یک فقره سرقت خانه در منطقه سعادت آباد به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد .

با حضور مأموران کلانتری در محل ، مالباخته در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان عنوان داشت که گاوصندوق حاوی بیش از یک میلیارد تومان انواع طلا ، جواهرات و همچنین اوراق مشارکت و سهام به ارزش تقریبی 13 میلیارد تومان ، به سرقت رفته است .

با توجه به اظهارات مالباخته در خصوص ارزش اموال سرقتی ، بلافاصله موضوع به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و کارآگاهان و تیم بررسی صحنه سرقت این پایگاه در محل سرقت حاضر شدند .

مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : همراه اعضای خانواده و برای شرکت در مراسم عروسی یکی از بستگان ، به استان آذربایجان شرقی رفته اما پس از مراجعت به منزل ، زمانیکه قصد برداشتن دسته چک از داخل گاو صندوق را داشتم ، در کمال تعجب متوجه شدم که گاوصندوق به سرقت رفته است .

با حضور کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی در محل و بررسی های به عمل آمده از محل سرقت مشخص شد که سرقت به "شیوه داخلی" است و سارق یا سارقین با اطمینان از عدم حضور مالباخته و اعضای خانواده اش در خانه ، بدون ایجاد هرگونه تخریب وارد منزل مالباخته در یک مجتمع مسکونی شده و با اطلاع از نگهداری مقادیر متنابهی طلا ، جواهرات و اوراق سهام و مشارکت در گاوصندوق ، اقدام به سرقت گاو صندوق کرده اند .

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی تعدادی از مجتمع های مسکونی محل سرقت که مجهز به سیستم دوربین مداربسته بودند، به بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته پرداخته و موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو 206 و هویت مالک آن شدند .

با شناسایی هویت مالک خودرو 206 که برادر داماد مالباخته بود ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که از چندی پیش ، داماد و دختر مالباخته قصد داشتند تا از یکدیگر  متارکه کنند . با توجه به اطلاعات به دست آمده در خصوص هویت داماد مالباخته به نام "مسعود . ی" 31 ساله و وجود دلایل و شواهد که نشان از ارتکاب سرقت به شیوه داخلی داشت ، کارآگاهان تحقیقات در خصوص مسعود و نقش احتمالی وی در سرقت را در دستور کار خود قرار دادند .

همزمان از شعبه بانک سعادت آباد به کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی اطلاع داده شد که فرد جوانی با مراجعه به بانک قصد نقد کردن یکی از چک های سرقتی متعلق به مالباخته را دارد که بلافاصله کارآگاهان با حضور در بانک ، این شخص را دستگیر و در همان تحقیقات اولیه هویت این شخص به عنوان داماد مالباخته شناسایی شد .

با دستگیری مسعود و آغاز تحقیقات در خصوص سرقت گاو صندوق، محل نگهداری آن در یک مجتمع مسکونی در شهرک اکباتان شناسایی شد.بلافاصله هماهنگی لازم قضایی با شعبه 14 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران انجام و کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق به کشف گاو صندوق مالباخته به همراه تمامی طلا ، جواهرات و اوراق سهام و ... شدند. در ادامه رسیدگی به این پرونده ، برادر متهم نیز در همان روز دستگیری برادرش دستگیر و به همدستی با مسعود اعتراف کرد .

مسعود در اعترافات اولیه خود عنوان داشت : زمانیکه اختلافات من و همسرم شدت پیدا کرد و تصمیم برای متارکه قطعی شد ، یک روز در داخل پارکینگ اقدام به سرقت دسته کلید خانه از داخل ماشین پدرزنم کرده و منتظر زمان مناسبی برای سرقت نشستم . زمانیکه اطلاع پیدا کردم که پدرزنم به همراه تمامی اعضای خانواده اش قصد رفتن به شهرستان را داشته و تا چند روز دیگر در تهران نیستند ، با اطلاع از وجود مقدار زیادی طلا ، جواهرات و اوراق مشارکت و سهام در داخل گاو صندوق موضوع سرقت و میزان اموال داخل گاو صندوق را با برادرم در میان گذاشته و تصمیم به سرقت گرفتیم .

با توجه به اعترافات صریح متهمان به ارتکاب سرقت از مالباخته و کشف تمامی اموال از سوی کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، به دستور بازپارس پرونده تمام اموال به مالباخته بازپس داده شد و هر دو متهم پرونده نیز با قرار قانونی روانه زندان شدند .