اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تسلا S با چهره‌ جدید رونمایی می‌شود


پس از گذشت چهار سال از ورود مدل اس (Model S) به بازار، تسلا بالاخره تصمیم به تغییر چهره‌ و انجام بهبود‌های مختلف روی خودرو گرفت.

zoomit.ir - حسین ریاحی: پس از گذشت چهار سال از ورود مدل اس (Model S) به بازار، تسلا بالاخره تصمیم به تغییر چهره‌ و انجام بهبود‌های مختلف روی خودرو گرفت. برای اطلاع از جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

تسلا مدل اس با چهره‌ی جدید به زودی رونمایی می‌شود

چند هفته‌ی پیش بود که تسلا از مدل ۳ رونمایی کرد، حال این کمپانی کالیفرنیایی قصد عرضه‌ی مدل اس را هم با چهره ای جدید دارد. بنا به گزارشی که توسط رودشو (Roadshow) منتشر شده است احتمالا تسلا، فیس لیفت مدل اس را خیلی زودتر از آنچه فکر کنید رونمایی خواهد کرد، شاید همین هفته‌ی آینده!.

یک منبع مطلع از تسلا که خواسته نامش فاش نشود به رودشو گفته است که مدل اس در چهره‌ی جدید خود دماغه ای شبیه به مدل ۳  و مدل ایکس خواهد داشت و با لامپ‌های اصلی از نوع ال ای دی و همچنین تنوع رنگ بیشتری عرضه خواهد شد. طراحی داخلی نیز از قرار معلوم سعی شده تا حد امکان به مدل ایکس نزدیکتر شود و همچنین فضاهای بیشتری برای اشیا پیش بینی شده است. با عرضه‌ی فیس لیفت مدل اس، قیمت این خودرو نیز افزایش خواهد داشت.

Electrek نیز ادعا کرده است که تصاویری مخفی از چهره‌ی جدید مدل اس را در اختیار دارد، اگرچه کیفیت آنها خیلی واضح نیست و به سختی می‌توان جزییات را مشاهده کرد.

شاید باورش سخت باشد ولی تسلا مدل اس چهار سال است که در بازار حضور دارد، با نگاهی به برنامه‌ی سایر خودروسازان متوجه خواهید شد که به طور متوسط، گذشت چهار سال از عمر یک محصول زمانی مناسب برای جایگزینی آن محسوب می‌شود. نکته‌ی عجیب اینجاست که تسلا در ماه اکتبر گذشته اعلام کرده بود که هیچ برنامه ای برای جایگزینی و یا اعمال تغییرات در مدل اس ندارد، این نشان می دهد که تولید مدل اس فیس لیفت شده، تصمیمی است که اخیرا گرفته شده است. شاید تسلا با این کار می خواهد میزان اشتیاق و واکنش بازار را نسبت به مدل ۳ بسنجد که قرار است از سال ۲۰۱۷ عرضه شود.

تسلا مدل اس بزودی با رقبای جدیدی که شامل خودروهای لوکس و همچنین خودروهای الکتریکی جدیدی هستند مواجه خواهد شد، که از مهمترین آنها می‌توان مرسدس بنز کلاس E و S را برشمرد، هر دو مدل مرسدس بنز از زمان عرضه‌ی تسلا مدل اس در سال ۲۰۱۲ تا کنون بهینه سازی‌های بسیاری را بخود دیده اند و کاملا آماده‌ی رقابت با تسلا هستند.

از آنجایی که تسلا خیلی اهل شایعات نیست بهتر است تا زمان رونمایی رسمی خودرو صبر کنیم، ممکن است بزودی اطلاعات بیشتری از مدل اس جدید منتشر شود.


ویدیو مرتبط :
مراسم رونمایی از خودروی جدید تسلا Model S P85D

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی دو تبلت جدید از سری Galaxy Tab S



اخبار علمی - رونمایی دو تبلت جدید از سری S Galaxy Tab

 سامسونگ دو تبلت جدید خود از سری Galaxy Tab S را در دو اندازه ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچ رونمایی کرد.

به نقل از دیلی‌تک این تبلت ها که در واقع برای رقابت با آیپدایر و آیپد مینی به میدان آمده‌اند، از نمایشگرهای Super AMOLED بهره می برند تا تصاویری بهتر، قوی تر و روشن تر ارائه کنند. ضخامت این تبلت ها 6.6 میلیمتر است و با قابلیت Sidesync 3.0 امکان پاسخگویی تماس های تلفنی وارده به تلفن Galaxy شما بر روی تبلت وجود دارد. در ضمن می توانید با این 2 تبلت به دسکتاپ کامپیوتر ویندوزی خود نیز دسترسی داشته باشید.

سامسونگ بر روی 4 ویژگی بارز این 2 تبلت تاکید دارد؛ اول نمایشگر آنها که دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل (2K) است، دوم طراحی باریک و سبک، سوم ارتباط بی نقص و آسان با تلفن ها و لپتاپ ها و گزینه چهارم امنیت.

مدل 8.4 و 10.5 اینچی گلکسی تب اس به ترتیب دارای باتری 4900 و 7900 میلی آمپر ساعتی هستند که تا 11 ساعت تماشای ویدیو با کیفیت 1080p را امکان پذیر می‌کند.

مشخصات فنی این دو تبلت عبارت هستند از: ضخامت: 6.6 میلیمتر (1 میلیمتر باریک تر از آیپد)، وزن 294 و 465 گرمی به ترتیب برای مدل 8.4 و 10.5 اینچی، کاورهای ساده و کتابی در رنگ های سفید، آبی، قرمز، عاجی و مشکی، کیبورد بلوتوث برای استفاده در حالت لپتاپی، پردازشگر 8 هسته ای؛ 4 هسته 1.9 گیگاهرتزی + 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی، 3 گیگابایت رم، حافظه 16 یا 32 گیگابایتی و اندروید 4.4 کیت‌کت.

مدل 8.4 اینچی با قیمت 399 دلار و مدل 10 اینچی با 499 دلار به فروش خواهد رسید.

 اخبار,اخبار علمی,گلکسی تب اس

مدل 10.5 اینچی گلکسی تب اس
 
اخبار,اخبار علمی,گلکسی تب اس

مدل 8.4 اینچی گلکسی تب اس


اخبار علمی - فارس