اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تسریع در حذف نام ائمه از عنوان موسسات


رئیس كل بانك مركزی تاكید كرد: فرصتی به موسسات مالی و اعتباری داده‌ایم كه خودشان نام‌های ائمه را از عنوان موسسات بردارند چون زمانی كه آنها تخلفاتی مرتكب شوند از نظر اخلاقی درست نیست.

روزنامه تهران امروز: رئیس كل بانك مركزی تاكید كرد: فرصتی به موسسات مالی و اعتباری داده‌ایم كه خودشان نام‌های ائمه را از عنوان موسسات بردارند چون زمانی كه آنها تخلفاتی مرتكب شوند از نظر اخلاقی درست نیست.

ایسنا نوشت، محمود بهمنی افزود: به‌دنبال آن هستیم و فرصتی دوباره به موسسات داده‌ایم كه خودشان نام ائمه را حذف كنند كه تعدادی از موسسات این كار را انجام دادند.بهمنی همچنین در ادامه با بیان اینكه به بانك‌ها بخشنامه شده تا 20 درصد واحدهای خود را كاهش دهند، گفت: به سمتی حركت می‌كنیم كه بانك‌ها را تجمیع و كوچك‌تر كنیم، البته یكسری از بانك‌ها جدیدالتاسیس هستند و 10 شعبه بیشتر ندارند كه این بخشنامه شامل آنها نمی‌شود.

او با بیان اینكه شعب تعدادی از بانك‌ها به 500 و 600 رسیده و غیر استاندارد هستند، گفت: مجموع بانك‌هایی كه بی‌رویه شعبه زده‌اند این تجمیع روی آنها صورت می‌گیرد.



ویدیو مرتبط :
نبودن روایات ائمه در صحاح سته موجب نقص ائمه است ؟ ( ابن تیمیه و انکار مسلّمات - قسمت ششم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تسریع در حذف نام ائمه از موسسات مالی


رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: فرصتی به موسسات مالی و اعتباری داده‌ایم که خودشان نام‌های ائمه را از عنوان موسسات بردارند چون زمانی که آن‌ها تخلفاتی مرتکب شوند از نظر اخلاقی درست نیست که مثلا بگوییم فلان امام تخلف کرده است.

ایسنا: رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: فرصتی به موسسات مالی و اعتباری داده‌ایم که خودشان نام‌های ائمه را از عنوان موسسات بردارند چون زمانی که آن‌ها تخلفاتی مرتکب شوند از نظر اخلاقی درست نیست که مثلا بگوییم فلان امام تخلف کرده است.

محمود بهمنی افزود: به دنبال آن هستیم و فرصتی دوباره به موسسات داده‌ایم که خودشان نام ائمه را حذف کنند که تعدادی از موسسات این کار را انجام دادند.

بهمنی همچنین در ادامه با بیان اینکه به بانک‌ها بخشنامه شده تا 20 درصد واحدهای خود را کاهش دهند، اظهار کرد: به سمتی حرکت می‌کنیم که بانک‌ها را تجمیع و کوچک‌تر کنیم، البته یکسری از بانک‌ها جدیدالتاسیس هستند و 10 شعبه بیشتر ندارند که این بخشنامه شامل آنها نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شعب تعدادی از بانک‌ها به 500 و 600 رسیده و غیر استاندارد هستند، گفت: مجموع بانک‌هایی که بی رویه شعبه زده‌اند این تجمیع بر روی آنها صورت می‌گیرد زیرا از آنها خواسته شده تعداد واحدهای خود را کوچک کنند و در مراحل بعدی به سمت تجمیع برخی بانک‌ها با یکدیگر حرکت خواهیم کرد.