اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترور یک فرمانده جنگ سایبری ایران در کرج + واکنش سپاه



تلگراف:
ترور یک فرمانده جنگ سایبری ایران در کرج + واکنش سپاه

سایت اینترنتی روزنامه " تلگراف" در بریتانیا اعلام کرد "مجتبی احمدی" که به عنوان فرمانده ستاد جنگ سایبری ایران در حال خدمت بوده است، در شهر کرج ترور و به شهادت شده است.

به گزارش انتخاب ؛ مجتبی احمدی یکشنبه شب گذشته ناپدید شده و روز بعد جسد وی که هدف دو گلوله قرار گرفته بود، پیدا شده است.

فرمانده ستاد جنگ سایبری ایران ,دانشمندان اتمی ایران

تشییع جنازه مجتبی احمد ی روز سه شنبه گذشته در محمد شهر کرج برگزار شده است.

جسد مجتبی احمدی در یک منطقه جنگلی در نزدیکی کرج پیدا شده است.

تلگراف با استناد به صفحه فیسبوک فرماندهی ارتش سایبری ایران نوشته مجتبی احمدی یکتن از فرماندهان جنگ سایبری ایران بوده است.

پایگاه اطلاع رسانی "سپاه استانی امام حسن" در کرج از این موضوع به عنوان "حادثه ناگوار برای یکی از کارکنان سپاه " یاد کرده  و اعلام کرده است "موضوع در حال بررسی است و علت اصلی حادثه و انگیزه ضارب یا ضاربین مشخص نشده است."

روابط عمومی سپاه استان البرز با تکذیب پیش داوریها دراین خصوص اعلام کرده چگونگی وقوع این حادثه تلخ دردست بررسی بوده و هنوز علت اصلی حادثه و انگیزه ضارب یا ضاربین اطلاعی در دست نیست .

در این اطلاعیه آمده است: جزئیات دقیق و تکمیلی حادثه در اسرع وقت از طریق پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به اطلاع عموم  خواهد رسید.

سایت تلگراف می نویسد منابع غربی خبر کشته شدن مجتبی احمدی را در دست بررسی دارند و این احتمال وجود دارد که قتل او با اتهامات حملات سایبری ایران علیه کشور های غربی مرتبط باشد.

به نوشته تلگراف، خبر کشته شدن مجتبی احمدی در حالی منتشر می شود که حسن روحانی، رئیس جمهور جدید ایران تلاشهای دیپلماتیک را برای حل مناقشه اتمی ایران با کشورهای عربی آغاز کرده است.

بگزارش تلگراف، از سال ٢٠٠٧ تا کنون پنج تن از دانشمندان اتمی ایران در رابطه با پرونده اتمی این کشور به قتل رسیده اند./انتخاب


ویدیو مرتبط :
جهان نیوز - ترور هالیوودی فرمانده سپاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه:حمله به ایران به جنگ جهانی سوم منجر می شود



به پایگاه‌های امریکا در منطقه حمله می‌کنیم
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه درصورت بروز جنگ هیچ کشور بی طرفی در منطقه وجود نخواهد داشت تأکید کرد، جمهوری اسلامی ایران پایگاه های آمریکا در منطقه را خاک این کشور می داند، و در صورت بروز جنگ قطعا آنها را هدف قرار خواهد داد.  

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


سردار سرتیپ پاسدار "امیرعلی حاجی زاده" در مصاحبه اختصاصی با شبکه العالم گفت: اصولا جنگ بین ایران با رژیم صهیونیستی و یا امریکا به صورت مستقل را نمی توان تصور کرد؛ یعنی هرکدام از این دو طرف شروع کننده جنگ باشد، دیگری نیز وارد جنگ خواهد شد. 
وی افزود: ما آمریکا و رژیم صهیونیستی را کاملا در کنار هم می بینیم و اصلا نمی توانیم متصور شویم که رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی آمریکا چنین جنگی را آغاز کند .. به همین دلیل در صورت بروز جنگ قطعا ما با هر دو طرف وارد جنگ شده و حتما با پایگاه های آمریکا درگیر خواهیم شد. 
سردار حاجی زاده ادامه داد: در صورت بروز چنین شرایطی اتفاقاتی می افتد که قابل کنترل و مدیریت نیست؛ و ممکن است این جنگ به جنگ جهانی سوم تبدیل شود، یعنی ممکن است کشورهایی به نفع ایران و یا علیه ایران وارد جنگ شوند. 
هدف قرار گرفتن پایگاه های آمریکا از سوی مردم منطقه 
سردار حاجی زاده با اشاره به سناریوهای متعدد و غیرقابل تصور ایران در صورت بروز جنگ، تأکید کرد: در صورت آغاز جنگ، پایگاه های آمریکا در کشورهای اطراف ما و داخل کشورهای همسایه هدف قرار خواهندگرفت، و حتی ازطرف مردم خود داخل این کشورها حتما تهدید خواهند شد. 
جنگ کل منطقه را خواهد گرفت 
وی با اشاره به حادثه هفته گذشته و انهدام 6 هواپیمای آمریکایی در یک پایگاه نظامی در منطقه و یا هدف قرار گرفتن تانکرهای حامل سوخت و یا کشته شدن سربازان آمریکایی توسط مردم خود منطقه، گفت: این اتفاقات درشرایطی روی می دهد که ما با کسی درگیری نداریم؛ ولی تصور کنید، آیا ممکن است رژیم صهیونیستی با ما درگیر شود ولی از طرف دیگر آمریکا وارد این جنگ نشود و یا مردم منطقه به مقابله با آمریکا نپردازند .. به هیچ وجه چنین چیزی را نمی توان تصور کرد و این جنگ به سرعت تمام منطقه را فرا خواهد گرفت. 
تصور غلط کشورهای منطقه از جنگ 
سردار حاجی زاده تأکید کرد: نباید اینگونه تصور کرد در صورت بروز جنگ، کشورهای منطقه اعلام بی طرفی می کنند. فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما قطعا این پایگاه ها را هدف قرار می دهیم، زیرا ما این پایگاه ها را جزو خاک آمریکا می دانیم و نه قطر، یا بحرین و افغانستان. سردار حاجی زاده گفت: این پایگاه ها از نظر ما حکم سرزمین و خاک آمریکا را دارد، و اگر درگیر شویم قطعا این پایگاه ها را خواهیم زد./ایران دیپلماسی