اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترخیص آنتن های تلویزیونی برج میلاد،ازگمرک



 

 

ترخیص آنتن های تلویزیونی برج میلاد،ازگمرک

 

مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه :

آنتن های تلویزیونی برج میلاد ، از گمرک ترخیص شد


آنتن‌ها تلویزیونی و از نوع«یو- اچ - اف» - «وی - اچ - اف» و« اف - ام » است که قابـلیت پـخش تصـاویر دیجیتـالی را دارد و بـا بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا پخش تصاویر را پشتیبانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت یادمان‌سازه ، مجری پروژه برج میلاد ، گفت : آنتن‌های تلویزیونی برج‌میلاد که از کشور آلمان خریداری شده و به گمرک ایران رسیده بود ، پس از انجام مراحل اداری و تشریفات گمرکی ترخیص شد .
منصور ترکان با بیان این مطلب اظهار داشت: آنتن‌ها تلویزیونی و از نوع«یو- اچ - اف» - «وی - اچ - اف» و« اف - ام » است که قابـلیت پـخش تصـاویر دیجیتـالی را دارد و بـا بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا پخش تصاویر را پشتیبانی می‌کند.
اودر مورد چگونگی همکاری با سازمان صدا و سیما در این زمینه به برگزاری نشست‌های کارشناسی برای بررسی مسایل اشاره کرد و افزود: در آخرین نشست مقرر شد برای ادامه همکاری ، دو تیم کارشناسی از دو طرف در اجرای مراحل نصب و راه‌اندازی سیستم با یکدیگر همکاری کنند.
ترکان همچنین زمان نصب آنتن‌های تلویزیونی برج میلاد را به تصمیم‌گیری در جلسات کارشناسی فنی منوط کرد و گفت: مسئولیت سرویس و نگهداری این آنتن‌ها در دوره گارانتی پیش بینی شده به عهده فروشنده تجهیزات و پس از آن به عهده بهره بردار است.
بنابراین گزارش، بهره برداری از تعدادی آنتهای مخابراتی برج میلاد که چندی پیش ترخیص شده بود آغاز شده است ...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
خالده-روستای خالده-khaldeh-جشن-میلاد-ثامن الائمه-سورو موتوری-چی توز-برج-برج خالده-برج میلاد-سنگ چله گاه-پیام بازرگانی-مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرح روز حادثه و وضعیت فعلی بازیگر دستگیر شده در برج میلاد از زبان رییس اداره سینمایی و تلویزیونی نیروی انتظامی



شرح روز حادثه,فیلم شرح روز حادثه

 

دکتر سعید منتظرالمهدی، رییس اداره سینمایی و تلویزیونی نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از پشت صحنه یکی از پروژه های تلویزیونی که قرار است در هفته ناجا پخش شود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر که از وی در مورد اتفاقات جدید روی داده خصوصا دستگیری یکی از هنرپیشگان زن سوال کرده بودگفت: ایشان از هنرمندان خوش نام و بی حاشیه عرصه سینما و تلویزیون بوده و تا به حال هیچگونه پرونده ای در نیروی انتظامی نداشته اند.

 

به گزارش بانی فیلم به نقل از روابط عمومی ناجی هنر وی در خصوص اتفاقات پیش آمده برج میلاد افزود: متأسفانه تعدادی خانم‌ها و آقایان، با ظاهر ناآراسته، رفتار هنجار ستیز و پوششی خارج از دایره قانون و عرف داشته و ایشان هم از نظر مأمورین مستقر در محل وضعیت مناسبی به لحاظ حجاب نداشته اند.

 

هنگام ورود مأمورین نسبت به اعمال وظیفه قانونی خود همراه با رفتار مودبانه اقدام کرده اند که متأسفانه با مقاومت این بازیگر مواجه و جهت جلوگیری از اصطحکاک، نامبرده را به مرکز پلیس هدایت نموده اند. پس از مراجعه مجدد مشار الیها و قبول اشتباه رخ داده، در حال حاضر هیچ‌گونه مسئله برای خانم (ل. الف) مترتب نبوده و مسأله پیش آمده مرتفع و نامبرده فاقد هرگونه سابقه قضایی و پلیسی می‌باشند.

 

منتظرالمهدی اضافه كرد: نیروی انتظامی هیچگونه اصرار به رفتار فرا قانونی نداشته و در حوزه های غیر مرتبط اهتمام به رفتار جلوتر از قانون ندارد، بلکه آنچه منجر به شکل دهی انجام و سر انجام نوع تصمیمات در این حوزه ها می شود صرفاً رفتاری قانون مدارانه است. چنانکه در حوزه مبارزه با تکثیرCD های غیر مجاز که مسئولیت رسیدگی آن برعهده بعضی از آقایان است و بدنام کردن هنرمندان نزد ناخودآگاه جامعه، فعالیتی افزون و مستمر داشته و طی مأموریت های فصلی به مبارزه با این پدیده شوم پرداخته. چناچه فرمانده محترم نیروی انتظامی اخیراً اعلام نمودند، در این زمینه حدود 5/4 ملیون CD غیر مجاز کشف، ضبط و امحاء شده است.... / caffecinema.com