اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تدریس انجیل در ایران آزاد است در امریکا نه


«یوناتن بت کلیا» نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، گفت: «سردمداران امریکا هیچ ارتباطی با مسیحیت ندارند و من شرمنده ام از اینکه جنایاتی در کشورهای مختلف به نام مسیحیت رخ می دهد. تدریس انجیل در ایران آزاد است اما در امریکا نه.»

خبرگزاری فارس: «یوناتن بت کلیا» نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، گفت: «سردمداران امریکا هیچ ارتباطی با مسیحیت ندارند و من شرمنده ام از اینکه جنایاتی در کشورهای مختلف به نام مسیحیت رخ می دهد. تدریس انجیل در ایران آزاد است اما در امریکا نه.»

بت کلیا گفت: «اقلیت های دینی در ایران دارای 5 نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند و این در حالی است که جمعیت اقلیت های دینی (پیروان مختلف) در مجموع کمتر از حد نصابی است که برای داشتن یک نماینده در مجلس در قوانین کشور در نظر گرفته شده است.»


ویدیو مرتبط :
گزارش abc امریکا از حضور امریکا در جام جهانی کشتی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احضار مجدد حافظ منافع امریکا در ایران



 

 احضار مجدد حافظ منافع امریکا در ایران

 

در پی انتشار اسناد جدید ربایش شهرام امیری صورت گرفت؛

احضار مجدد حافظ منافع امریکا در ایران


با تسلیم یادداشتی به کاردار سوئیس مراتب اعتراض مجدد ایران به ربایش و ادامه ابهام در سرنوشت شهرام امیری را ابلاغ کردیم .

در پی انتشار اسناد جدید مبنی بر ربایش شهرام امیری از سوی نیروهای امریکا و انتقال او به خاک آن کشور، کاردار سوئیس در غیاب سفیر این کشور به عنوان حافظ منافع ایالات متحده در ایران احضار شد.
سرپرست اداره کل آمریکای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت : با تسلیم یادداشتی به کاردار سوئیس مراتب اعتراض مجدد ایران به ربایش و ادامه ابهام در سرنوشت این شهروند ایرانی را ابلاغ کردیم.
این مقام وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایالات متحده به لحاظ انسانی و حقوقی مسئولیت حفظ جان و سلامتی آقای امیری را برعهده دارد پس با تاکید بر ضرورت دسترسی فوری دیپلماتیک به نامبرده، خواهان فراهم شدن امکان بازگشت فوری و بدون قید و شرط آقای امیری به جمهوری اسلامی ایران هستیم...../تحلیل:ایلنا