اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تدارک ویژه عموهای فیتیله‌ای برای روز مادر


عموهای فیتیله‌ای ۲۰ و ۲۱ فروردین با اجرای نمایش و ترانه‌های شاد و جذاب سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر را جشن می‌گیرند.

خبرگزاری مهر: عموهای فیتیله‌ای ۲۰ و ۲۱ فروردین با اجرای نمایش و ترانه‌های شاد و جذاب سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر را جشن می‌گیرند.

عموهای فیتیله‌ای پنجشنبه ۲۰ فروردین با اجرای نمایش‌های مرد ناشنوا، یانگوم و شنگول و منگول، هر وقت کمک خواستی صدام کن به خانه مخاطبان خود می‌رود.

این گروه ترانه­‌های عطر گلها، حضرت علی، یه گل دو گل هزار گل، نمک توی نمکدون را نیز برای مخاطبان خود اجرا می‌کنند.

پخش کلیپ الفبا و رنگارنگ از دیگر بخش­‌های برنامه روز پنجشنبه عموهای فیتیله‌ای خواهد بود.

آنها جمعه ۲۱ فروردین هم ترانه‌های حضرت فاطمه (س)، مادر بهار عشقی و مادر را به بانوی آب و آیینه و مادران تقدیم می‌کنند.

  فیتیله‌ای‌ها همچنین کلیپ‌های الفبا، رنگارنگ و نمایش‌های داروی مریض، امداد، هملت، سیرک فیتیله‌ای را برای مخاطبان خود روی آنتن می‌برند.

«فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما است، این برنامه به تهیه کنندگی علیرضا آقایی و اجرای علی فروتن، حمید گلی، محمد مسلمی و مهرداد نظام آبادی پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه عموهای فیتیله ای با برنامه دوستت دارم مادر - 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر


روز مادر فرصت ویژه ای است برای اینکه به مادرانمان بگوییم چقدر دوستشان داریم.