اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تخم‌‌مرغی که انسان ها را سرگرم می‌کند (+عکس)



اخبار گوناگون - تخم‌‌مرغی که انسان ها را سرگرم می‌کند (+عکس)

«بلین» دستگاهی است که در نگاه اول به نظر یک تخم مرغ بزرگ می آید. این دستگاه با لامپ های مختلف درونی و همراه با هوش مصنوعی بالا می تواند تصاویر را به صورت شبیه سازی شده و سه بعدی به شما نشان دهد.

تفریح و سرگرمی این روزها به سینما رفتن یا تماشای فیلم در خانه و انجام بازی های رایانه ای محدود شده است. بسیاری از مردم حتی کتاب را نیز فراموش کرده اند و تنها دنیای دیجیتال را به عنوان بهترین دوست خود می دانند.

طراحان به تازگی دستگاه جدید را معرفی کرده اند که می تواند در آینده همه انسان ها را سرگرم کند. این دستگاه می تواند یک دوست واقعی برای هر انسانی باشد که در تنهایی زندگی می کند. این وسیله تصاویر را به صورت هولوگرام و سه بعدی برای شما به نمایش در می آورد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,تخم‌‌مرغی که انسان ها را سرگرم می‌کند

 

«بلین» دستگاهی است که در نگاه اول به نظر یک تخم مرغ بزرگ می آید. این دستگاه با لامپ های مختلف درونی و همراه با هوش مصنوعی بالا می تواند تصاویر را به صورت شبیه سازی شده و سه بعدی به شما نشان دهد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,تخم‌‌مرغی که انسان ها را سرگرم می‌کند

 

با کمک «بلین» شما می توانید بازی کنید، فیلم ببینید، کتاب بخوانید و حتی یک مدرسه مجازی داشته باشید. مهندسین می گویند این وسیله می تواند یک دوست مجازی برای هر انسانی باشد. با کمک بلین دیگر هیچکس تنها نخواهد ماند. 

 

اخبار گوناگون -  باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تخم مرغی کامل درون یک تخم مرغ 1.5 پوندی!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارش تگرگ‌های تخم‌مرغی در مکزیک+عکس



اخبار گوناگون - بارش تگرگ‌های تخم‌مرغی در مکزیک+عکس

بارش تگرگ در مکزیک به ۳۰۰ خودرو و ۲۴۰ واحد مسکونی خسارات زیادی وارد کرد.

به گزارش فارس در آمریکای لاتین، مقامهای مکزیکی می گویند بارش دانه های تگرگی که هرکدام به اندازه یک توپ بیلیارد بود، به 300 خودرو و 240 واحد مسکونی در این کشور آمریکای لاتین خسارتهای بسیاری زده است.

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,بارش تگرگ‌های تخم‌مرغی در مکزیک

بارش تگرگ‌ در مکزیک

 

روزنامه ال اونیورسال مکزیک با انتشار این خبر نوشت: مقامات شهر شالاپا واقع در ایالت وراکروز در جنوب شرقی مکزیک می‌گویند هزاران گلوله یخ به اندازه توپ بیلیارد به مدت 10 دقیقه بر روی این شهر بارید تا به پشت بام خانه‌ها و شیشه خودروها خسارات بسیاری وارد کرده و همه مردم را هراسان سازد.

بر اساس این گزارش، پس از این تگرگ عجیب، یک باران سنگین به مدت 2 ساعت روی شهر شالاپا شروع به باریدن کرد تا به آب شدن دانه‌های تگرگ کمک کند.

کمیسیون ملی آب مکزیک در این زمینه برای روزهای آینده، بارش باران و رعد و برق، درجه حرارت بالا و تغییرات ناگهانی دما که باعث تگرگ خواهد شد را پیش‌بینی کرده است.
اخبار گوناگون - فارس