اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحلیل نیویورک تایمز از سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت" با حضور احمد حلت



سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت

تحلیل نیویورک تایمز از سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت" با حضور احمد حلت

 

موسسه موفقیت پس از نزدیک به دو دهه انتشار یکی از پر مخاطب ترین نشریات ایرانی , شامگاه چهارشنبه شانزدهم مهرماه در قالب یک برنامه سه ساعته آموزشی – تفریحی سالروز ورود خود به عرصه رسانه های مطبوعاتی را جشن گرفت.

این رویداد در مرکز همایش های برج میلاد تهران و با حضور بیش از دویست میهمان ویژه شامل هنرمندان , ورزشکاران ، مسوولان، کارآفرینان طراز اول ملی و همراهی قریب به 1800 نفر از مخاطبان این مجله ایرانی برگزار شد . همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی رازینی معاون اسبق حقوقی و قضایی قوه قضاییه از مدعوین ویژه این برنامه بود که با پذیرایی گرم تیم موفقیت ایران در مرکز همایشهای برج میلاد حضور یافت .


احمد حلت بنیانگذار و مدیر مسؤول این نشریه ضمن تقدیر از استقبال بی نظیر مردمی ، در بخش آموزشی این برنامه که در قالب سمینار ارائه گردید برای اولین بار در ایران مباحثی همچون  اكسرژی و انرژی ، رسیدن به بالاترین سطح انرژی در هر روز و چگونگی استفاده از انرژی مثبت درون انسان پرداخت ، تمرینات و راه های اکتساب آن را مطرح نمود .

در این برنامه از پروژه های جدید مؤسسه موفقیت همانند سیستم واقعیت افزوده مجله موفقیت ، وب سایت جدید موفقیت ، باشگاه مخاطبان ،  رادیو انرژی مثبت ، آب معدنی انرژی مثبت و کتب جدید الانتشار حلت رونمایی شد .


گفتار چالشی احسان علیخانی با استاد حلت از قسمت های ویژه این برنامه به شمار می رفت که با استقبال ویژه تماشاگران روبرو شد . همچنین در دو آیتم نمایش عروسکی میشه به مناسبت هفته جهانی کودک اجرا شد . میشه کاراکتر موفقیت ، شخصیتی عروسکی است که آموزه های آن در قالب مطالب امید آفرین و مبتنی بر پیگیری افکار و اندیشه های معقول تا رسیدن به هدف نهایی در مجله موفقیت و سایر رسانه های این مؤسسه منتشر می شود .


اجرای زنده پیانو توسط استاد فریبرز لاچینی با همصدایی رضا رشیدپور  آخرین بخش از این برنامه بود .


همچنین توماس ارد برینک خبرنگار ارشد و رییس دفتر نیویورک تایمز در تهران ، در گزارشی تفضیلی از جشن بزرگ موفقیت که 15 اکتبر در این روزنامه به چاپ رسید ، به بیان جوانب جشن بزرگ موفقیت و همچنین بازتاب های آن در میان مخاطبان پرداخت .

به روایت نیویورک تایمز  حلت می گوید که زندگی چیزی نیست بجز عشق , تفکر مثبت و موفقیت.

از نظر وی عامل بسیاری از مشکلات,آرمانهای اقتصادی است که محقق نمی گردند.پس کلید ، شادی و به تبع آن موفقیت و ثروت  است.

او در تشریح فضای این رویداد می افزاید :
دود مصنوعی فضای صحنه را پر کرده و صدای موزیک در بلند آوازه ترین تالار کنفرانس تهران طنین انداز شده است .
در همین زمان تصویر احمد حلت که سرچشمه ایی الهام بخش برای ایرانیان زیادی است ,روی سه پرده به نمایش در می اید.
بیشتر حضار  از خوانندگان مجله ی موفقیت، که یکی از مجلات پرطرفدار ایرانی است ، هستند . 
در نهایت دکتر حلت با لباس رسمی مشکی بر صحنه حضور پیدا می کند.
او نیز همچون آنتونی رابینرز و دیگر سخنرانان ,جمعیت را به شور می اورد.


خانمی با عروسکی به نام میشه که در دست دارد وارد صحنه میشود. به حضار میگوید که باید همواره به توانایی هایشان اعتماد داشته باشند.

 ابوذر رییسی34 ساله ,به همراه همسر باردارش به جشن امده و مسافت 10 ساعت راه را از شیراز تا تهران طی کرده , اینگونه می گوید:  ما تمام سخنرانی ها را ضبط می کنیم  و بارها به آن گوش میدهیم. پیش از اینکه دکتر را ملاقات کنیم , احساس شکست در زندگی داشتیم . اما هم اکنون پراز انرژی هستیم.  
 
در این رویداد از 11 شخصیت مؤثر و موفق که در ایجاد و گسترش فرهنگ مثبت اندیشی و امید نقش مؤثری را ایفا نموده بودند در حضور جمعی از هنرمندان و کارآفرینان کشور قدردانی شد . استاد فریبرز لاچینی (آهنگساز) ، استاد عادل بزدوده (کارگردان نمایش) ، احسان علیخانی (تهیه کننده و مجری تلویزیونی) ، رضا رفیع (طنزپرداز) ، ایرج جمشیدی (مؤسس روزنامه آسیا) ، هله پتگر (نویسنده)، فرامرز کوثری (نویسنده) ، شهرزاد آیرم (مؤسس خیریه سمر) ، فاطمه دانشور (مؤسسه مهرآفرین) ، ضیاء دومانیک (یونیلیور ایران) و مهدی مالکی نژاد (مخترع آموزشی) از تقدیر شدگان این جشن بودند .

 

 

سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت

 

سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت

 

سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت

 

سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت

 

سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت

 

سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت

 

سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت

 

سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت

 

سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت

 

سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت

 

 


ویدیو مرتبط :
احمد حلت از سه راز بزرگ موفقیت سخن می گوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت"



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

"سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت"

موسسه موفقیت پس از نزدیک به دو دهه انتشار یکی از پر مخاطب ترین نشریات ایرانی , شامگاه چهارشنبه شانزدهم مهرماه در قالب یک برنامه سه ساعته آموزشی – تفریحی سالروز ورود خود به عرصه رسانه های مطبوعاتی را جشن خواهد گرفت .


این رویداد با عنوان "سمینار انرژی مثبت و جشن بزرگ موفقیت" به میزبانی دکتر احمد حلت و تیم موفقیت ایران ،  از ساعت 18/30 در مرکز همایش های برج میلاد تهران و با حضور بیش از دویست میهمان ویژه شامل هنرمندان , ورزشکاران ، مسوولان و کارآفرینان طراز اول ملی و همراهی قریب به 1300 نفر از مخاطبان این مجله ایرانی آغاز خواهد شد .


احمد حلت بنیانگذار و مدیر مسؤول این نشریه با اعلام این خبر افزود : تمام سعی تیم اجرایی این رویداد بر آن است تا یک شب رویایی را در کنار همراهان همیشگی مان تجربه کنیم و از این رو از یک گروه کاملاً حرفه ای به سرپرستی کیوان ملک مطیعی برای اجرای جزء به جزء بخش ها و استفاده از هنرمندان محبوب کشورمان جهت ارائه برنامه های همراستا با اهداف این سازمان که " مثبت اندیشی و امید به آینده" است استفاده خواهد شد .


برگزاری قرعه کشی و اهدای جوایز نفیس توسط اسپانسرهای این برنامه به حاضرین ، رونمایی از تارنمای اینترنتی موفقیت با امکانات و ویژگی های جدید , رونمایی از سیستم واقعیت افزوده موفقیت تحت اندروید , اجرای زنده موسیقی یکی از هنرمندان برتر موسیقی کشور پس از قریب به 30 سال و اجرای کمدی موقعیتِ انرژی مثبت  از دیگر برنامه های این جشن بزرگ خواهد بود .


علاقمندان به حضور در این برنامه می توانند با شماره تلفن 22861807 در تهران یا از کلیک بر روی این نشانی ایران کنسرت  اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید .

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید