اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحقیق از عملكرد صندوق بیمه محصولات كشاورزی




تحقیق  از عملكرد صندوق بیمه محصولات كشاورزی



كمیسیون كشاورزی كه پیش از این، تحقیق و تفحص مذكور را تصویب كرده بود متولی انتخاب اعضای هیات تفحص كننده خواهد شد

براساس رای امروز نمایندگان، مجلس از عملكرد صندوق بیمه محصولات كشاورزی تحقیق و تفحص خواهد كرد.

در جلسه علنی امروز مجلس، تقاضای تحقیق و تفحص عده ای از نمایندگان از عملكرد صندوق بیمه محصولات كشاورزی در دستور كار مجلس قرار گرفت كه نمایندگان پس از استماع نظرات به آن رای مثبت دادند.

براین اساس هیاتی از سوی مجلس انتخاب خواهد شد تا از عملكرد صندوق بیمه محصولات كشاورزی تحقیق و تفحص كنند. كمیسیون كشاورزی كه پیش از این، تحقیق و تفحص مذكور را تصویب كرده بود متولی انتخاب اعضای هیات تفحص كننده خواهد شد..../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
مبانی نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی ، پیشینه تحقیق خارجی در مورد صنعت بیمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرید توافقی بیش از ۲۱۰ هزار تن محصولات كشاورزی گیلان و یزد



 

محصولات‌‌کشاورزی‌ ,قیمت محصولات کشاورزی

 

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تا كنون ۷۹ هزار تن محصولات كشاورزی به ارزش ۴۶۵ میلیارد ریال از كشاورزان خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ترابی گفت: این محصولات در انواع زراعی، باغی و دامی عمدتاً شامل جو، ذرت، گندم، وش پنبه، یونجه، خیارگلخانه ای، مرغ و شیر است.

وی هدف از خرید توافقی محصولات كشاورزی را كمك به كشاورزان در فروش محصول، جلوگیری از زیان دولت در خرید تضمینی، كاهش نقش دلالان و كاستن فاصله تولید به مصرف عنوان كرد.

مدیر تعاون روستایی استان گیلان نیز از خرید توافقی بیش از ۱۳۲ هزار تن محصولات كشاورزی این استان خبرداد.

گفتنی است؛ طی ۱۱ ماه سال جاری مقدار ۹۱هزار و ۴۹۶ تن انواع محصولات كشاورزی از جمله برنج كیفی و پرمحصول، آرد و سبوس گندم ، جو و آردجو ، كنسانتره، یونجه و چای به ارزش اقتصادی۳۷۴ میلیارد و۳۲۴ میلیون ریا ل خریداری شده است.

همچنین بیشترین مقدار خرید با ۲۰هزارو ۷۵۶ تن مربوط به آرد گندم، ۱۸هزار و ۸۸۶ تن مربوط به سبوس گندم، ۱۴هزار و ۵۲۸ تن مربوط به كنسانتره دامی و ۹هزار و ۶۲۵ تن مربوط به جو وآرد جو است.

۴۱ هزار و۸۰ تن انواع پروتئین حیوانی نیز شامل گوشت قرمز ، مرغ و شیر به ارزش اقتصادی۲۷۱ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال به صورت توافقی توسط تشكل های كشاورزی و تعاون روستائی استان گیلان خریداری شده است..... /   خبرگزارى ایسنا