اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع معترضان شركت سایپا مقابل مجلس



 

 تجمع معترضان شركت سایپا مقابل مجلس

 

 

جمعی از معترضان به شركت سایپا خودرو امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع كردند.گفتنی است شركت سایپا خودرو طی قرار دادی علیرغم قول تحویل كشنده‌های T300 (خودرو نیسان ژاپنی) به متقاضیان، خودروی دانگ فنگ چینی به آنها تحویل داده است.

 

معترضان كه مدعی هستند حدود 3 هزار دستگاه از خودروهای مذكور به مردم فروخته شده و آنها به نمایندگی از این عده در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع كرده‌اند، خواستار رسیدگی به این اقدام شركت سایپا خودرو شدند... / فارس


ویدیو مرتبط :
تجمع معترضان مقابل سفارت عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع كارمندان میراث فرهنگی درمقابل مجلس



 

تجمع كارمندان میراث فرهنگی درمقابل مجلس

برای دومین بار؛

كارمندان سازمان میراث فرهنگی در مقابل مجلس تجمع كردند


تجمع كنندگان نسبت به جابه‌جایی بخش‌های مختلف سازمان میراث فرهنگی به شهرستان‌های مختلف كه منجر به انتقال زوجین به استان‌های مختلف شده است، اعتراض داشتند و آن را به منزله از هم پاشیدن خانواده‌هایشان می‌دانستند.

تجمع جمعی از كارمندان سازمان میراث فرهنگی در مقابل مجلس امروز هم ادامه یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از كارمندان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كه روز یكشنبه مقابل مجلس در اعتراض به انتقال آنها به شهرستان‌های مختلف تجمع كرده بودند، امروز نیز در ادامه اعتراضات خود، به این تجمع ادامه دادند.
برخی از كارگران حاضر در این تجمع گفتند كه پس از سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر انتقال ادارات به شهرستان‌ها، بخش صنایع دستی و پژوهشگاه هنرهای سنتی به اصفهان منتقل شدند. همچنین معاونت‌های مرمت آثار، ابنیه، باستان شناسی، مردم شناسی، مركز اسناد و كتابخانه نیز كه مقدار زیادی اسناد غیر قابل جابجایی را در اختیار دارند نیز باید به شیراز منتقل شوند.
این كارمندان معترض با اشاره اینكه در نتیجه جابجایی‌های مذكور، برخی خانواده‌ها به دلیل انتقال زوجین به شهرستانهای مختلف، از هم می‌پاشند، به نقل از یكی از معاونین رئیس سازمان میراث فرهنگی كه نزد او به جابجایی‌های مذكور اعتراض كرده بودند، گفتندكه او پاسخ داد: می‌توانید از هم طلاق بگیرید!
این كارمندان همچنین با ابراز ناراحتی بیان كردند كه رئیس سازمان میراث فرهنگی در پاسخ به انتقادات آنان گفته است پس از انتقال كارمندان به شهرستان‌ها برای كادر سازمانی هتل می‌گیریم و خانواده‌های آنان نیز خودشان می‌توانند هتل بگیرند.
كارمندان میراث فرهنگی همچنین بر غیر سیاسی بودن خواسته‌های خود تاكید كردند.
علیرضا محجوب رئیس فراكسیون كارگری مجلس نیز با حضور در جمع این كارمندان به آنان قول مساعد برای همكاری داد.
وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: قرار است تا دقایق دیگر نمایندگان كارمندان معترض در مجلس حضور یابند و در كمیسیون اجتماعی مطالبات و اعتراضات خود را بیان كنند. البته علاوه بر كمیسیون اجتماعی كمیسیون فرهنگی نیز می‌تواند پیگیر این موضوع باشد...../تحلیل:ایلنا