اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع جمعی خانواده شهدامقابل سفارت فرانسه



 

تجمع جمعی ازخانواده های شهدامقابل سفارت فرانسه

 

در اعتراض به حمایت پاریس از گروهک تروریستی منافقین؛
تجمع جمعی از خانواده های شهدا مقابل سفارت فرانسه
جمعی از خانواده های شهدا و مردم تهران روز دوشنبه در اعتراض به حمایت دولت فرانسه از گروهک تروریستی منافقین، در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.

تجمع کنندگان در حالی که پارچه نوشته و پلاکاردهایی در محکومیت جنایت های گروهک تروریستی منافقین در دست داشتند از دولت فرانسه خواستند اعضای این گروهک تروریستی را به دولت ایران تحویل دهد.
تجمع کنندگان، پلاکاردهایی به زبان های فارسی و انگلیسی با مضامین "ما حمایت فرانسه از سیاست های خصمانه و ضد ایرانی آمریکا را محکوم می‌کنیم"، "سارکوزی خجالت بکش"، "فرانسه حیا کن، منافق را رها کن"، "مرگ بر دولت صهیونیست، فرانسه حامی منافقین" در دست داشتند.
خانواده های شهدا در حالیکه عکس عزیزان خود را که قربانی جنایت های گروهک تروریست منافقین شده بودند، در دست داشتند، شعارهای "مرگ بر منافقین"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را سر می دادند.
تجمع کنندگان همچنین در پارچه نوشته هایی دولت فرانسه را در جنایات منافقین شریک دانستند و پناه دادن دشمنان ملت ایران در خاک فرانسه را محکوم کردند.
این تجمع در سالروز جنایت تروریستی هفتم تیرماه گروهک تروریستی منافقین که به شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) در دفتر حزب جمهوری اسلامی منجر شد، برگزار شد.
فراخوان برگزاری تجمع امروز پس از آن از سوی انجمن عدالت متشکل از خانواده شهدای ترور مطرح شد که پنجم تیرماه اعضای گروهک تروریستی منافقین با مجوز دولت فرانسه تجمع برگزار کردند.
کشور فرانسه محل اسکان چند صد منافق است که ترور و شهادت 12 هزار ایرانی در کارنامه آنان به ثبت رسیده است.
آخرین تجمع اعتراض آمیز مقابل سفارت فرانسه، 20 بهمن ماه گذشته برگزار شد که طی آن دانشجویان دانشگاه های تهران به حمایت دولت پاریس از فتنه‌گران در ایران و دخالت در امور داخلی کشورمان اعتراض کردند...../تحلیل:ایرنا


ویدیو مرتبط :
تجمع مردم مقابل سفارت فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع دانشجویان مقابل سفارت فرانسه


تجمع دانشجویان تهرانی در اعتراض به انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر اکرم(ص) دقایقی پیش مقابل سفارت فرانسه در تهران آغاز شد.

خبرگزاری مهر: تجمع دانشجویان تهرانی در اعتراض به انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر اکرم(ص) دقایقی پیش مقابل سفارت فرانسه در تهران آغاز شد.

دانشجویان تهرانی از دقایقی پیش با تجمع مقابل سفارت فرانسه در تهران نسبت به انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر اکرم(ص) اعتراض کردند.

گروهی از دانشجویان دست نوشته هایی در دست دارند که روی آن نوشته شده است: "جوامع اسلامی، تسلیت تسلیت"، "دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد"، "لبیک یا رسول الله"، "ما دانشجویان مسلمان اقدام شرم آور نشریه فرانسوی را محکوم می کنیم".

بنابراین گزارش، هم‌اکنون نیروهای انتظامی اطراف ساختمان سفارت فرانسه را محاصره کرده اند و اجازه نزدیک شدن دانشجویان به ساختمان سفارت را نمی دهند.