اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز 5 نفره به دختر 14 ساله/متجاوزان لباس پلیس برتن داشتند+عکس



عکس متجاوزان به دختر 14 ساله

تجاوز 5 نفره به دختر 14 ساله/متجاوزان لباس پلیس برتن داشتند+عکس

با گزارش پلیس فیلادلفیا فرد متجاوزی كه خود را به عنوان افسر ویژه پلیس به دختر 14 ساله معرفی كرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس كالف اشمن 46 ساله پس از آشنایی با خانواده دختر 14 ساله در یك مهمانی خانوادگی به قصد فریفتن دختر 14 ساله برای رسیدن به اهداف پلیدش، خود را به جای افسر مخفی پلیس معرفی نمود.

براساس این گزارش كالف با دروغ و تملق‌گویی توانست نظر خانواده قربانی خود را جلب كند و در دومین قراری كه خارج از منزل قربانی خود بود وی را به منطقه‌ای در نزدیك شهر ساحلی رایتونا بکشاند.

پس از حضور وی و قربانی‌اش افراد دیگری نیز به جمع آنان پیوستند و در مقابل چشمان بهت‌زده دختر 14 ساله آنچه نباید انجام دادند.


پس از رها كردن قربانی کالف به همراه جمع دوستانش محل جرم را ترك كردند.

از آنجایی كه خودروی آنان سرقتی بود توسط پلیس شناسایی و هر پنج نفر آنان دستگیر شدند.

پس از شكایت این خانواده از فرد متجاوز و چهره‌نگاری وی هویت پلیس جعلی كه سارق و آدم‌ربا بود فاش شد.

كالف اشمن به جرم تجاوز به عنف و آدم‌ربایی، سوءاستفاده از نام و مقام پلیس در دادگاه پس از تكمیل پرونده محاكمه خواهد شد.

وی به همراه 4 تن از دیگر افراد متهم این پرونده به زندان ایالتی در فیلادلفیا منتقل شدند./باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
تجاوز پلیس به دختر یازده ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشتباه پلیس آمریکا و تجاوز گروهی به یک دختر 21 ساله +عکس



اشتباه پلیس آمریکا و تجاوز گروهی به یک دختر 21 ساله +عکس
به گزارش پرداد به نقل از تودی نیوز: دختری که مورد تجاوز یک باند تبهکار قرار گرفت از پلیس غرامت 22.5 میلیون دلاری دریافت کرد.

تجاوز,تجاوز گروهی,اخبار,اخبار حوادث

دادگاه شهر شیکاگو قبول کرد به زنی که توسط پلیس بازداشت شده و سپس در یک منطقه جرم خیز و پر جنایت رها شد تا مورد تجاوز گروهی یک باند تبهکار قرار گیرد غرامت دریافت کند.
هنگام رخ دادن این جنایت در سال 2006 این زن که "کریستینا الیمان" نام دارد 21 ساله بود. این زن که از ناراحتی روانی رنج میبرد و دچار استرس شدید عصبی بود در فرودگاه شیکاگو بعد از یک حمله عصبی و اخلال در پرواز دستگیر شد.
مادر و پدر وی بیش از 9 بار با پلیس تماس گرفته و هشدار دادند که این دختر از نظر روانی مشکل دارد و باید به آسایشگاه روانی برده شده و مورد آزمایش قرار گیرد اما پلیس به این مسئله توجهی نکرده و بعد از گذشت 29 ساعت از بازداشت او را در یک منطقه جرم خیز رها کرد.
در این هنگام این زن از سوی یک باند متجاوز مورد حمله قرار گرفت و بعد از بردن او به یک ساختمان و آزار و اذیتش او را از طبقه هفتم ساختمان به پایین پرتاب کردند که باعث شد وی از نظر مغزی دچار صدمه های جبران ناپذیری شود به طوریکه هنوز بعد از گذشت 6 سال از سانحه وی هنوز تحت مراقبت بوده و بهبود پیدا نکرده است. به همین دلیل دادگاه رسیدگی به این پرونده پلیس را به پرداخت 22.5 میلیون دلار به خانواده این زن محکوم کرد.
این نخستین بار نیست که پلیس این شهر چنین اشتباهی را مرتکب میشود. چندی پیش نیز یک زن که مدت 26سال از عمرش را به جرم قتل در زندان سپری کرده بود بعد از مشخص شدن بی گناهی اش مبلغ 10.25 میلیون دلار از پلیس غرامت گرفت...../pardad.ir