اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز 48 ساعته دو شیطان به 3 دختر جوان/ یکی از دختران کشته شد و دیگری جمجمه‌اش شکست +عکس



تجاوز به دختر, تجاوز جنسی

تجاوز 48 ساعته دو شیطان به 3 دختر جوان/ یکی از دختران کشته شد و دیگری جمجمه‌اش شکست +عکس

به گزارش پلیس در پی ربودن دختر 20 ساله به همراه 2 تن از دوستانش در منطقه شمال غربی جورجیا توسط افراد ناشنانس ربوده پس از 48 ساعت تجاوز شکنجه توسط پلیس آزاد شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس تیلور اسمیت 20 ساله به همراه دو تن از دیگر از دوستانش به قصد گذراندن تعطیلات راهی منطقه شمال غربی جورجیا شد.

پس از اسکان آنان درکنار رودخانه و استقرار چادر مسافرتی متوجه حضور دو فرد ناشناس می شوند. تلاش آنان برای رهایی از افراد ناشنانس بی فایده بود و توسط این افراد به مدت دو روز مدور آزار و اذیت و تجاوز جنسی قرار گرفتند.

تیلور اسمیت مبتلا به آسم بود که حین انجام عمل بی شرمانه متجاوزین بر اثر حمله آسم در گذشت.متجاوزین زمانی دستگیر شدند که قصد انتقال دو قربانی دیگر پس از رها کردن جسد تیلور درون چادر به آتلانتا را داشتند.

مارتی گادیس به همراه همدست خود چشم‌های قربانیان خود را بسته بودند و آنان را به یک آپارتمان در مرکز شهر منتقل کردند. جولیا لینکن 19 ساله از غفلت آنان حین مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی استفاده کرد و با تلفن همراه خود با فوریتهای پلیس 911 تماس گرفت و پلیس را از موقعیت دقیق خودشان باخبر کرد.

پس از حضور یک ساعته پلیس این افراد یکی دیگر از قربانیان خود را بر اثر ضرب و شتم شدید که منجر به شکسته شدن جمجمه شده بود از پای در آوردند.

حضور پلیس باعث نجات جولیا لینکن 19 ساله شد. یکی از افراد متجاوز پس از حضور پلیس با شلیک گلوله به  زندگی خود پایان داد و مارتی گاریس 38 ساله تسلیم پلیس شد.

پس از بررسی سوابق عاملین این جنایت مارتی گاریس سابقه کیفری بوده که با پرداخت وثیقه در سال 1998 از زندان آزاد شده بود./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
پرده برداری صدا و سیما از تجاوز به دختران جوان در صدای آمریک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز جنسی جوان شیطان صفت به دختر 5 ساله/ دختر بی‌گناه پس از تجاوز در آتش رها شد تا زنده زنده بسوزد + عکس




تجاوز جنسی جوان شیطان صفت به دختر 5 ساله/ دختر بی‌گناه پس از تجاوز در آتش رها شد تا زنده زنده بسوزد + عکس

مرد 23 ساله ای که بعد از دزدیدن خواهر زاده 5 ساله نامزدش ،به او تجاوز کرد و سپس کودک را در آتش سوزاند، طبق حکم دادگاه باید تا ابد در زندان بماند و این کمترین حکم برای جنایت کثیف و شیطانی او است....

 

اخبار,اخبارحوادثتجاوز,تجاوز جنسی

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، " دارنل چت هام " 23 ساله ، " ماریا اسمیت " 5 ساله خواهر زاده نامزدش را از خانه اش ربود و پس از سوء استفاده جنسی وحشتناک از آن کودک ،او را در آتش رها کرد تا بمیرد !
 
ماه گذشته این مجرم شیطان صفت ، " چت هام " به دلیل چندین اتهام شامل در درجه اول قتل و سوزاندن کودک و سوء استفاده جنسی از او محکوم شد .
 
بر طبق گزارشات  پلیس ، ماه گذشته " چت هام " دختر 5 ساله را از خانه شان ،که با مادر ش " کنشا " و خاله اش " کوانتیتا "  نامزد " چت هام " زندگی می کرد ، ربود.
 
مادر کودک در حالی که اشک می ریخت ، در دادگاه اظهار داشت  : " دختر کوچکم تنها 5 سال داشت که مرد.او نتوانست از زندگیش لذت ببرد.این مرا نابود می کند که چقدر ساده به مردی حیوانی اعتماد کرده و کودکم را به او سپردم اما او در عوض چنین کار وحشتناکی را با کودک بی گناهم انجام داد" .
 
پدر کودک قربانی ، " کورتیس اسمیت " که جدا ازفرزند و همسر سابقش زندگی می کرد ،در دادگاه بیان کرد : من هرگز شانس این را نداشتم که به دختر کوچکم بگویم که چه اندازه عاشقش هستم و او را بیشتر در آغوش بگیرم.حتی نتوانستم به او اطمینان بدهم که پدرش هستم و می تواند همیشه روی من حساب کند.
 
این مجرم شیطان صفت با پافشاری  برروی بی گناهی خود در دادگاه گفت : چیزس نیست که بتوانم بگویم .تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که هیچ کس حرفم را باور ندارد .من بی گناهم !!
 
دادگاه پس از بررسی های خود این مرد حیوانی را مجرم و او را به حکم حبس ابد محکوم کرد و به خبرگزاریها گفت : حکم حبس ابد کمترین مجازاتی است که برای او وجود دارد.

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران