اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز جنسی به دختر دانشجو در بالکن مرگ دردناکی را رقم زد+تصاویر



اخبار حوادث - آزادی مشروبات الکلی در استرالیا بازهم فاجعه آفرید
تجاوز جنسی به دختر دانشجو در بالکن مرگ دردناکی را رقم زد+تصاویر

دانشجو 19 ساله‌ای که در مهمانی شبانه قصد داشت به دختر جوانی در بالکن تجاوز کند، باعث شد تا هر دو نفرشان از طبقه ششم ساختمان به پایین پرتاب شوند.

این دو دانشجو آناستازیا 18 ساله از روسیه و میگوئل 19 ساله از مکزیک بود به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در ناتعادلی قرار داشتند که این حادثه برایشان رخ داد.

به گفته شاهدان عینی این دو نوجوان پس از افتادن از طبقه ششم به صروت دردناک و فجیعی جان خود را از دست دادند.

این دو نوجوان که در کالج بلربای درس می‌خوانند که مخصوص دانش آموزان خارجی است و در سال حدود 21 هزار پوند هزینه این کالج است به یک میهمانی در یک آپارتمان مجلل در دپت فورد دعوت شده بودند.

همچنین شاهدان اعلام کردند که صدای مهیبی شنیدند، پسری جوانی در حالی که سعی می کرد به دختری تجاوز کند باعث پرت شدن دو نفرشان از بالکن شد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تصاویر جدیدی که وحشت صهیونیستها را رقم زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی به خاطر یک زن/ ثروتمند انگلیسی مرگ دردناکی را برای خود رقم زد + تصاویر




اخبار حوادث  - خودکشی به خاطر یک زن/ ثروتمند انگلیسی مرگ دردناکی را برای خود رقم زد + تصاویر

" اسکات یانگ" 50 ساله که مرد انگلیسی سرمایه دار و بسیار ثروتمندی بود ، اخیرا به دلیل مشکلات مالی و اختلافش با نامزد خود دچار افسردگی و اعتیاد به الکل و کوکائین شده بود که در نهایت به خود کشی و سقوط او از طبقه چهارم خانه اش بر روی نرده های میخی بیرون خانه ختم شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، خبر خود کشی و شیرجه رفتن سرمایه دار ثروتمند انگلیسی " اسکات یانگ " به روی نرده های میخی خارج از خانه 3 میلیون پوندی اش ، در تاریخ 13 دسامبر تیتر خبرگزاری های انگلیسی بود.

اخبار,اخبارحوادث,خودکشی, افسردگی


نامزد مبهوت این مرد ثروتمند به نام " نوئله رنو" ، با  پلیس در مورد دعوای خشنی که آن دو با یکدیگر لحظاتی قبل از سقوط " یانگ " از خانه 4 طبقه ، داشتند صحبت کرد.

خانم " رنو" به خبرگزاریها  گفت: " اسکات" بی خبر وارد آپارتمان شد، من به او گفتم " تو اینجا چه کار میکنی . تو دیگر نباید اینجا باشی" " اما اسکات "دیوانه شده بود و بسیار خشمگین.دعوای ما با یکدیگر بسیار بالا گرفت.من ترجیح دادم تا خود را از این موقعیت دور کنم و ساختمان را ترک کردم،  در راه خروج با پلیس تماس گرفته و از او شکایت کردم.من به پلیس گفتم " یک مرد دیوانه وارد آپارتمان من شده  که او کاملا عقل خود را از دست داده است و خانه ام را ترک نمی کند."سپس  به خانه دوست خود رفتم و زمانی که پلیس به آنجا رسید جسد سوراخ شده او را برروی نرده های میخی پایین خانه  پیدا می کند، در حالی که بدنش  به طرز وحشتناکی در میخ های نرده محافظ خانه  فرو رفته بود.

اخبار,اخبارحوادث,خودکشی, افسردگی


پلیس میگوید: جزئیاتی در مورد مقدمه و انگیزه  مرگ آقای " یانگ " شامل رابطه اش با نامزد 33 ساله خود خانم " رنو" و معاملات تجاری مشکوکی که او درگیر آن بود ،آشکار شده است.این جزئیات شامل اینکه خانم " رنو" تصمیم داشت تا عقد طولانی مدت خود را با آقای " یانگ " به هم بزندو او را از آپارتمانی که مشترک در آن زندگی می کردند ،بیرون انداخته بود و تصمیم داشت تمام قفل های خانه را برای جلوگیری از ورود آقای "یانگ" تغییر دهد و همچنین زندگی سرمایه دار ثروتمند کاملا با مشروبات الکلی و کوکائین متلاشی شده بودو آقای " یانگ" اخیرا  به خاطر حال وخیم روحی ،خود را به یک بیمارستان روانی معرفی کرده بود.

خانم " رنو " 33 ساله به دوستانش گفته بود که " یانگ " یک فرد دائم الخمر شده که مرتبا مشروبات الکلی می نوشد و همچنین معتاد به کوکائین نیز شده است.

خانم " رنو " متولد امریکا که اخیرا به یک مجری تلویزیون تبدیل شده بود،می گوید : قبل از اینکه " یانگ " بمیرد او در یک حالت بسیار بد به سر می برد و مرا تهدید کرده بود که اگر از اینکه مجددا پیش او برگردم و دوباره نامزد او شوم  مخالفت کنم ، قطعا به خودش آسیب خواهد زد .

اگرچه  خانم " رنو" مدتی بود از آقای " یانگ " جدا شده بود، اما آنها تا چند روز قبل از حادثه خود کشی آقای " یانگ " با یکدیگر زندگی می کردند ،و چند روز قبل از حادثه ، خانم " رنو " به او گفته بود که باید از خانه اش برود و جای دیگری برای زندگی انتخاب کند.

اخبار,اخبارحوادث,خودکشی, افسردگی

 
گفته می شود که خانم " رنو" به دلیل موقعیت روانی ، حساس و ضعیف آقای " یانگ " که قبلا نیز اقدام به خود کشی کرده بود ،از اعلام عمومی خبر جدایی شان  صرف نظر کرده بود.

همچنین این گونه به نظر می رسد آقای " یانگ" در روزی که خود کشی کرده ، قرار بود تا در یک بیمارستان روانی بستری شود.

آقای " یانگ" قبلا به دلیل مشاجره و جدایی تلخش با همسر سابق خود خانم " میچل" که در دادگاه " یانگ" وی را به خاطر پنهان کردن میلیون ها پوند پول از او و دخترانشان ، متهم کرده ، توجه همگان را به خود جلب کرده بود.

در آن زمان دادگاه به طرفداری از همسر سابق " یانگ " ، خانم " میچل" برخاست ، چرا که آقای " یانگ" حاضر نبود تا جزئیات دارایی مرموزش را برای دادگاه فاش کند بنابراین برای 6 ماه به زندان رفت و همچنین مجبور به پرداخت 20 میلیون پوند به همسر سابقش شده بود.

اما اخیرا بی پولی  آقای " یانگ" و  اینکه از نامزدش روزانه مبلغی می گرفت ، دلیل اصلی مشاجره های مداوم انها بود.

یکی از دوستان مشترک آقای " یانگ" و خانم " رنو" بیان کرد: " رنو" به او گفته بود این اصلا خوب نیست که مجبور باشی به یک مرد 50 ساله پول تو جیبی بدهی .

نزدیکترین دوست " یانگ" اقای " جیم کرد" که یک تاجر 64 ساله اهل لندن است ،می گوید :او اخیرا شرایط بسیار بدی داشت و دائما به من تلفن می کرد و از معرفی خودش به یک بیمارستان روانی می‌گفت.همچنین او با یک احساس خوشحالی درباره اینکه من همیشه بهترین دوست او بوده ام و اینکه خیلی مرا دوست دارد ، می گفت، او پر از استرس و نگرانی بود و حال روحی اش در این 5 سال اخیر کاملا متلاشی شده بود.

آقای " کرد " افزود: من هیچ گاه فکرش را نمی کردم که او خود کشی کند چرا که او همیشه برای آینده اش برنامه داشت.او تصمیم داشت تا یک زندگی جدیدی را شروع کند و سرمایه از دست رفته اش را دوباره باز گرداند.

" یانگ" یک تاجر املاک بود که از توسعه ساختمان های مختلف در دهه 1990 و 2000 ثروت شگرفی را به دست اورده بود.

در سال 2006 " یانگ" یک مجموعه املاک به ارزش 60 میلیون پوند ، شامل یک عمارت با شکوه در آکسفورد ، یک مجموعه املاک در لندن و یک عمارت در سواحل میامی را صاحب بود و کل دارایی و ثروت او 400 میلیون پوند تخمین زده شده بود.

همچنین ادعا می شود که دارایی " یانگ" از طریق معاملات پول شویی با ثروتمندان و مافیاهای بزرگ به این حد رسیده بود و او  از ثروتش در معاملات سهام  ، املاک ، خرید و فروش مشروبات الکلی گران قیمت ، نقاشی های قدیمی و ماشین های کلاسیک استفاده می کرد.

با این حال دارایی ها و ثروت آقای " یانگ" کاملا با احتیاط و مرموز جمع آوری شده بود و زمانی که " یانگ" همسر سابقش خانم " میچل " را به خاطر نامزد جدید خود  خانم" رنو" ترک کرده بود ، خانم " میچل" یک جدایی پر سرو صدا را با استخدام چند حسابدار برای پیدا کردن دارایی های مرموز و مخفی آقای " یانگ " به کار گرفت. و در سال 2009 " یانگ" به دلیل اینکه جزئیات ثروت مخفیش را به دادگاه ارائه نکرده بود به 6 ماه زندان محکوم شد و بعد از4 سال دعوی قضایی سرانجام آقای " یانگ " محکوم شد تا 20 میلیون پوند از ثروتش را به خانم " میچل " بپردازد.در صورتی که " یانگ " حتی شهریه مدرسه دخترانش و حتی اجاره خانه همسر سابق و دختران خود را پرداخت نمی کرد ،  وخودش یک سبک زندگی افراطی و غیر معقولانه را پیش گرفته بود به نحوی که در یک خانه لوکس زندگی می کرد ، یک ماشین " فراری" را رانندگی میکرد و همچنین با خانم " رنو" به گرانقیمت ترین رستوران ها و مهمانی ها می رفتند.

اما دیری نگذشت که"یانگ" تمام ثروت خود را به یکباره بر باد داد و این شکست او در معاملات تجاری اش و از بین رفتن کل دارایی او باعث افسردگی و  سرانجام خود کشی اش شد.

 اخبار حوادث  - جام جم