اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز به زن 40 ساله به بهانه ماساژ درمانی


کارآگاهان پلیس در جست و جوی مردی هستند که بنا به ادعای زنی 40 ساله او را به بهانه ماساژ دادن همسرش به خانه کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

خبرآنلاین: کارآگاهان پلیس در جست و جوی مردی هستند که بنا به ادعای زنی 40 ساله او را به بهانه ماساژ دادن همسرش به خانه کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

ساعاتی از نیمه شب شنبه هفتم شهریور ماه گذشته بود که زنی سراسیمه در حالی‌که لباسهایش پاره شده و آغشته به خون بود وارد کلانتری 142 کن شد .

این زن به ماموران گفت: من ماساژور هستم و شغلم همین است . گاهی برای ماسازدادن به خانه های مردم هم می روم. امروز مردی با من تماس گرفت و به من گفت که شماره تلفن مرا از طریق آگهی یکی از روزنامه ها پیدا کرده است و مدعی شد که همسرش بیمار و در خانه است و می خواهد که برای ماساژ به خانه شان بروم. من هم قبول کردم و به خانه این مرد که در برج های در حال ساخت کوهسار بود رفتم . اما پس از وارد شدن به خانه این مرد در خانه را قفل کرد و به زور مرا مورد ازار و اذیت قرار داد.

این زن 40 ساله ادامه داد: بعد از آن او مرا مجبور کرد که نوشیدنی الکلی مصرف کنم اما من با او درگیر شدم و بطری مشروب را برداشتم و شکستم و با شیشه آن ضربه ای به بدنش وارد کردم . بعد از آن هم به کلانتری آمدم .

پس از ثبت ادعاهای این زن ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به خانه مورد نظر رفتند اما متوجه شدند که در خانه باز است ولی اثری از صاحبخانه نیست.

با توجه به اینکه شدت جراحت این مرد زیاد بوده تا حدی فرضیه کشته شدن او در اثر جراحات نیز مطرح است با این حال به دستور قاضی بستان زاده رئیس شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران تیمی از کارآگاهان مامور رسیدگی به پرونده و شناسایی و دستگیری این مرد شدند.


ویدیو مرتبط :
مار درمانی بهمراه ماساژ درمانی جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به آتش کشیدن زن 40 ساله به بهانه جادوگری


ه گفته پلیس اعضای خانواده این زن معتقد بودند كه «ماهاتو» با طلسم یكی از بستگانش موجب بیماری او شده است.

ایسنا: زن نپالی به اتهام جادوگری زنده در میان آتش سوزانده شد.

خانواده این زن 40 ساله او را با این توجیه كه جادوگر است به آتش كشیدند.

به گفته پلیس محلی كاتماندو، اعضای خانواده این زن معتقد بودند كه «ماهاتو» با طلسم یكی از بستگانش موجب بیماری او شده است.

پلیس با اعلام اینكه این حادثه روز جمعه و در 80 كیلومتری جنوب غربی پایتخت نپال اتفاق افتاده ‌است، گفت: در ارتباط با این موضوع 10 نفر دستگیر شده‌اند.

به گفته پلیس این زن پیش از به آتش‌كشیدن چندین ضربه به بدن و سرش نیز وارد شده است.

به گفته پلیس دستگیرشدگان این حادثه به جرم خود اعتراف كرده‌اند و اتهام به قتل در انتظار آنان است.