اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبهکاران مسلح در چنگ قانون گرفتار شدند



اخبار حوادث - تبهکاران مسلح در چنگ قانون گرفتار شدند

 ۵عضو یک خانواده که در قالب گروه تبهکاران مسلح از اتباع خارجی اخاذی و سرقت می کردند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در چنگ قانون گرفتار شدند.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح ماجرای دستگیری تبهکاران مسلح گفت: از مدتی قبل، کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از منابع و مخبران و همچنین اعلام شکایت برخی اتباع خارجی، به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد، یک گروه بزهکاری، برخی مسافران را که به زبان فارسی تسلط ندارند، با شگردی خاص اغفال می کنند و با کشاندن آن ها به منزل مسکونی و با تهدید سلاح، اموال آنان را می ربایند.

 

 سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی با فرماندهی سرهنگ غلامی ثانی و گروهی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت به فرماندهی سرهنگ میرجلیلی مامور دستگیری باند سرقت مسلحانه شدند و عملیات پلیسی در ۲ شاخه اطلاعاتی هماهنگ شد.

 

وی تصریح کرد: بررسی های کارآگاهان بیانگر آن بود که فردی مسافرانی که در هتل ها اقامت داشتند را شناسایی می کند و اطلاعات و مشخصات آنان را به اعضای باند می دهد و سپس دو دختر جوان با ظاهری زننده و پوشش نامناسب در مسیر مسافران عرب زبان قرار می گیرند و با تسلطی که به زبان عربی دارند خود را به عنوان مترجم معرفی می کنند.

 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دختران جوان که از اعضای باند خانوادگی بودند پس از جلب اعتماد مسافران و با طرح نقشه ای شیطانی، مسافران را به منزل اجاره ای خود می کشاندند و درهمین حال ۲ عضو دیگر باند که داخل منزل مخفی شده بودند با تهدید سلاح، از مسافران اخاذی و اموال همراهشان را به سرقت می بردند.

 

سرهنگ بیدمشکی با اشاره به این که با تکمیل اطلاعات پلیسی، عملیات شناسایی مخفیگاه و دستگیری اعضای باند آغاز شد، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چند روز ردیابی های غیرمحسوس، موفق شدند منزل اجاره ای محل سکونت متهمان را در مشهد شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

 

وی گفت: کارآگاهان در یک عملیات هماهنگ و با کسب دستوراتی از قاضی عرب (قاضی شعبه ۸۰۱ مجتمع قضایی شهید قدوسی مشهد)، ۵ عضو این باند خانوادگی را که یک زن به همراه ۴ فرزند دختر و پسر اوست دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: پس از انجام بازجویی های فنی از متهمان، مشخص شد که آنان حدود ۶ماه قبل، از خوزستان به مشهد آمده اند و با اجاره یک منزل، اقدام به ارتکاب جرم می کرده اند.

 

وی به اعترافات باند سرقت مسلحانه خانوادگی نیز اشاره کرد و گفت: اعضای این خانواده تاکنون به ۸فقره اخاذی و سرقت مسلحانه با شیوه مذکور اعتراف کرده اند و مقداری از اموال مسروقه نیز کشف شده است. سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی همچنین با اشاره به تسلط متهمان به زبان عربی افزود: دختران ۲۰ و ۲۴ساله با این ترفند که می توانند برای گردش در شهر و بازدید از اماکن تفریحی به مسافران عرب زبان کمک کنند آنان را طعمه خود قرار می دادند.

 

وی در پایان افزود: تحقیق از اعضای باند دستگیر شده برای کشف جرایم احتمالی دیگر آنان همچنان ادامه دارد .

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
مدار 0 درجه - گرفتار شدن حبیب در چنگ نازی ها - بخش 12

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی و پورشه اش در چنگ قانون! (عکس)



 

 

خبرآنلاین- سرمربی راه آهن در مراسم ختم ناصر حجازی توسط مامور راهنمایی و رانندگی اعمال قانون شد.

علی دایی وقتی از پورشه اش پیاده شد تا دوست نزدیکش ماشین او را ببرد با برخورد مامور راهنمایی و رانندگی روبرو شد.او ماشین را در وسط خیابان نگه داشته بود..../خبرآنلاین

 


عکس علی دایی علی دایی عکسهای علی دایی