اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبلیغات عجیب یک مدیر مدرسه در تهران!


در حالی که تنها یک هفته تا آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده است یک دبیرستان غیردولتی در منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران برای افزایش تعداد دانش آموزان خود در همه پایه های تحصیلی به ویژه پایه اول متوسطه دست به تبلیغاتی عجیب در سطح شهر زده است.

یکی از مدیران مدارس غیردولتی شهر تهران برای جذب و ثبت نام دانش آموز در مدرسه خود، دست به تبلیغات عجیبی با این محتوا زده است: "25 دانش آموز در مدرسه ما ثبت نام کنید یک پراید جایزه بگیرید".

در حالی که تنها یک هفته تا آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده است یک دبیرستان غیردولتی در منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران برای افزایش تعداد دانش آموزان خود در همه پایه های تحصیلی به ویژه پایه اول متوسطه دست به تبلیغاتی عجیب در سطح شهر زده است.

در این تبلیغات آمده است: " با ثبت نام هر 25 نفر در دبیرستان غیردولتی ... در خیابان شاهین جنوبی تا 10 مهر ماه به قید قرعه یک خودرو پراید جایزه ببرید".

پس از پیگیری این تبلیغ با مدیر مدرسه گفتگو کرد که وی با تایید این تبلیغ گفت: اگر بتوانید حدود 25  دانش آموز در هر پایه ای ثبت نام کنید قطعا یک پراید به شما جایزه می دهیم.

"م " با بیان اینکه شهریه پایه اول دبیرستان دو میلیون و 600 تا دو میلیون و 800 هزار تومان است، گفت: البته هزینه سرویس مدرسه  را جدا باید بپردازید.

مدیر مدرسه مذکور با بیان اینکه کل مدرسه بین 30 تا 40 دانش آموز دارد، گفت: در پایه اول فقط هفت یا هشت دانش آموز داریم و اگر فرزند شما در مدرسه ما ثبت نام کند قطعا آموزش به وی به شکل خصوصی خواهد بود که به نفع شماست.

وی همچنین افزود: یکی از دلایل تبلیغات ما به این شکل ضعف مدیر قبلی مدرسه در جذب دانش آموز و همان موضوع ورشکستگی مدارس غیردولتی است.

موضوع صندلی خالی مدارس غیردولتی و ورشکستگی مالی بسیاری از آنها از موضوعاتی است که طی سالهای اخیر مطرح می شود تا حدی که حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش در هفته جاری با بیان اینکه بیش از 10 هزار مدرسه غیردولتی در کشور فعالیت می کنند، گفت: حدود 90 درصد از این مدارس درآمد کافی ندارند و از پس هزینه های خود بر نمی آیند.

منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
اظهارات عجیب یک مدیر مدرسه درباره نداشتن بخاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عزل 12 مدیر مدرسه در تهران به دلیل تخلفات


مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ۷۰۰ مورد بازرسی از مدارس دولتی و غیردولتی پایتخت، گفت: طی این بازرسی ها ۱۲ مدیر به دلیل داشتن تخلف عزل شده اند.

خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ۷۰۰ مورد بازرسی از مدارس دولتی و غیردولتی پایتخت، گفت: طی این بازرسی ها ۱۲ مدیر به دلیل داشتن تخلف عزل شده اند.

اسفندیار چهاربند درباره تخلفات ثبت نام در مدارس دولتی و غیردولتی اظهار کرد: بالغ بر ۷۰۰ مورد بازرسی از مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران انجام شده است.

وی افزود: بسیاری از مدارس پایبند ضوابط و مقررات بوده و خدمات خوبی را ارائه داده اند و در مواردی که نقض قوانین شده است، با آن برخورد کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ما اصرار داریم تا حقی از دانش آموزان و اولیای آنان در ارائه خدمات آموزش و پرورش ضایع نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از مدارس غیردولتی مصوبه شهریه خود را نصب نمی کنند، گفت: بدون استثناء در حال حاضر تمام مدارس غیردولتی اطلاعیه نرخ شهریه مصوب خود را بر دیوار مدارس نصب کرده اند.

چهاربند اظهار کرد: در طی بازرسی از مدارس دولتی و غیردولتی ۱۲ مدیر مدرسه به دلیل داشتن تخلف، حکم آنها لغو شد.