اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبریک روحانی به سران کشورهای مسیحی



حضرت عیسی مسیح,کشورهای مسیحی,اخبار,اخبار سیاست خارجی,پیام روحانی به سران کشورهای مسیحی


اخبار سیاست خارجی - تبریک روحانی به سران کشورهای مسیحی

امیدوارم در سال جدید، شاهد مساعی مشترک، همدلی مضاعف، تقویت صلح، امنیت و آرامش در سراسر جهان و تحکیم پیوندهای دوستی میان کشورها باشیم.

رئیس‌جمهور‌ در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای مسیحی آغاز سال نو میلادی را به دولت‌ها و ملت‌های آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به سران کشورهای مسیحی میلاد حضرت مسیح‌(ع) و آغاز سال نو میلادی را به دولت‌ها و ملت‌های آنان تبریک گفت.

متن پیام روحانی به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم

با کمال مسرت، فرا رسیدن ولادت فرخنده حضرت عیسای مسیح(ع)، پیامبر رحمت و نوع‌دوستی و همچنین آغاز سال 2014 میلادی را به سران، دولت و ملت کشورهای مسیحی صمیمانه تبریک می‌گویم.

بازگشت به آموزه‌های رفیع پیامبران عظیم‌الشأن الهی، تقویت اشتراکات میان ملل و فرهنگ‌ها و اتکاء به آرمان‌ها، زمینه ارتقاء دوستی و همدلی میان ملت‌ها را فراهم می‌آورد که نوید دهنده جهانی سرشار از مدارا و صلح و دوستی و عاری از جنگ و خشونت است.

امیدوارم در سال جدید، شاهد مساعی مشترک، همدلی مضاعف، تقویت صلح، امنیت و آرامش در سراسر جهان و تحکیم پیوندهای دوستی میان کشورها باشیم.
حسن روحانی
رییس‌جمهوری اسلامی ایران 

اخبار سیاست خارجی- پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری


ویدیو مرتبط :
عکس یادگاری حسن روحانی با سران کشورهای مختلف در مراسم تحلیف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقبال رسمی پوتین از روحانی در ورود به اجلاس/ عکس یادگاری سران کشورهای ساحلی دریای خزر




اخبار سیاست خارجی - استقبال رسمی پوتین از روحانی در ورود به اجلاس

رییس جمهوری در بدو ورود به محل برگزاری اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر از سوی ولادیمیر پوتین، همتای روس خود به گرمی مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی دیروز از نیویورک عازم آستراخان روسیه در شمال دریای خزر شد تا در چهارمین اجلاس سران کشورهای حاشیه بزرگترین دریاچه جهان شرکت کند.

ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان، پنج کشور حاشیه دریای خزر هستند.

سه اجلاس پیشین سران کشورهای حاشیه دریای خزر به ترتیب در ترکمنستان (عشق آباد - اردیبهشت 81)، ایران (تهران - مهرماه 86 ) و جمهوری آذربایجان (باکو - آبان 89) برگزار شد.

 
 عکس یادگاری سران کشورهای ساحلی دریای خزر
اخبار,اخبارسیاست خارجی,اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر

 اخبارسیاست خارجی - تابناک