اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبریک آنجلینا جولی و براد پیت به اصغر فرهادی


مراسم اهدای جوایز حلقه منتقدان فیلم نیویورک برگزار شد و اصغر فرهادی برای «جدایی نادر از سیمین»‌ جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان را دریافت کرد.

مراسم اهدای جوایز حلقه منتقدان فیلم نیویورک برگزار شد و اصغر فرهادی برای «جدایی نادر از سیمین»‌ جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان را دریافت کرد.

 مراسم اعطاء جوایز حلقه منتقدان فیلم نیویورک با حضور گروهی از چهره‌های سرشناس سینما از جمله فرانسیس فورد کوپولا، مریل استریپ، رابرت دنیرو، آنجلینا جولی و براد پیت در منهتن برگزار شد.

این گروه از منتقدان نیویورکی 29 نوامبر (هشتم آذر) «جدایی نادر از سیمین» فرهادی را به عنوان بهترین فیلم خارجی‌زبان سال 2011 انتخاب کرد.

فرهادی جایزه خود را از استیون زیلیان نویسنده فیلم برنده اسکار «فهرست شیندلر» - و برنده جایزه بهترین فیلمنامه این دوره جوایز حلقه منتقدان برای فیلم «مانیبال» - دریافت کرد.



ویدیو مرتبط :
آنجلینا جولی عاشق اصغر فرهادی شده ! ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی، براد پیت را در فیلم خود بازی می دهد



آنجلینا جولی، براد پیت را در فیلم خود بازی می دهد

 

آنجلینا ، در اولین تجربه کارگردانی خود که در هانگری فیلمبرداری می شود، برای براد پیت هم نقشی در نظر گرفت. او و این ستاره خوشتیپ هالیوود شش فرزند دارند.

 

پیت ۴۶ ساله ، صبح روز ۱۴ نوامبر با لباس رسمی در صحنه فیلمبرداری حاضر شد. یک منبع به مجله هفتگی آمریکا گفت: " آنجلینا او را استخدام کرده است."

در همین حال آنجلینا اقرار کرده است که که در ابتدا قصد داشته فقط دو فرزند داشته باشد. او در مجله وگو گفت: " من فقط برای دو فرزند برنامه ریزی کرده بودم " ولی " شما باید بدانید که از عهده چند فرزند بر می آیید و رابطه بچه ها با یکدیگر چگونه خواهد بود"

ممکن است شما یک فرزند داشته باشید ولی خواسته های همان یک فرزند آنقدر زیاد باشد که همه وقتتان را پر کند وشما به ا ین نتیجه برسید که اگر فرزند دیگری داشته باشید نمی توانید به اندازه کافی به او توجه کنید.اما ما احساس کردیم می توانیم مسئولیت فرزندان بیشتری را برعهده گیریم و حالا ما یک خانواده پرجمعیت و خیلی خیلی شاد داریم."

جولی گفت: پیت که در تاریخ ۱۸ دسامبر ۴۷ ساله می شود ، بی نهایت خوشتیپ وجذاب است.

او افزود : وقتی درباره او فکر می کنم می بینم که او یک دوست خیلی خوب و یک پدر فوق العاده است." وقتی او را با فرزندانمان می بینم بیشتر از وقتهای دیگر به این نتیجه می رسم که واقعا" خیلی دوستش دارم..../آفتاب

مترجم: فرشته مشاور