اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تبادل سوخت در ايران و به صورت همزمان است



 

 

تبادل سوخت در ايران و به صورت همزمان است

 

رييس سازمان انرژي اتمي در جمع خبرنگاران:

تبادل سوخت در ايران و به صورت همزمان است


مذاكره با 10 پايتخت جهان براي تامين سوخت با ارسال نامه اي به آژانس صورت گرفته است/متكي با تك تك اعضاي شوراي امنيت صحبت و رايزني خواهد كرد.

رييس سازمان انرژي اتمي در پاسخ به اين پرسش كه آيا ايران تحويل سوخت در كشور ثالث را خواهد پذيرفت تصريح كرد: اصل تبادل سوخت پذيرفته شده است اما بحث داشتن تضمين علمي وكامل است به اين معنا كه تبادل سوخت به صورت همزمان و آن هم در ايران صورت گيرد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، علي اكبرصالحي در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات اخير منوچهر متكي مبني بر مذاكره با 10 پايتخت جهان براي تامين سوخت گفت: نامه‌اي به آژانس بين المللي انرژي اتمي نوشته شده تا هر كشوري كه قابليت تامين سوخت را دارد منعكس كند.
رييس سازمان انرژي اتمي خاطرنشان كرد: در خصوص پرونده هسته‌اي كشورمان به دليل آنكه احتمال طرح اين پرونده در شوراي امنيت وجود دارد، متكي با تك تك اعضاي شوراي امنيت صحبت و رايزني خواهد كرد.
صالحي خاطرنشان كرد: البته شيوه‌هاي مختلفي مي‌تواند در دستور كار قرار گيرد كه وزير امور خارجه كشورمان بعد از رايزني با تك تك اعضاي شوراي امنيت توضيحات آن را ارايه خواهد كرد.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا در آمريكا نيز مذاكره صورت خواهد گرفت گفت: اين موضوع را بايد از وزير امور خارجه پرسيد اما هم اكنون مذاكره به صورت غير مستقيم نيز انجام مي‌گيرد.
رييس سازمان انرژي اتمي در خصوص دستاورد نخستين كنفرانس بين المللي خلع سلاح و عدم اشاعه آن گفت: اين كنفرانس دستاوردهاي خوبي داشت كه منجر به مشخص شدن رفتار غير عادلانه و منصفانه غرب با عدم اشاعه بود و مشخص شد كه بحث خلع سلاح در جهان مغفول مانده واز اين به بعد بايد به صورت جدي پيگير آن بود.
وي در خصوص تامين سوخت 20 درصدنيز گفت: عمليات توليدسوخت 20 درصد به خوبي انجام مي‌شود.


ویدیو مرتبط :
باز کردن چند آی دی یاهو به صورت همزمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش جليلي ازوضعيت تبادل سوخت هسته‌اي



 

گزارش جليلي ازوضعيت تبادل سوخت هسته‌اي

 

در جلسه غيرعلني مجلس صورت گرفت؛

گزارش جليلي از وضعيت تبادل سوخت هسته‌اي


دبير شوراي عالي امنيت ملي گزارشي از تبادل سوخت هسته‌اي ميان ايران و تركيه را به نمايندگان مجلس ارائه داد/محور اين گزارش رايزني‌هاي صورت گرفته در اجلاس گروه 15 تهران بوده است.

دبير شوراي عالي امنيت ملي صبح امروز در جلسه غيرعلني مجلس حضور يافت و گزارشي از وضعيت تبادل سوخت هسته‌اي ميان ايران و تركيه ارائه داد.

در جلسه غيرعلني غيررسمي امروز صبح مجلس سعيد جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي گزارشي از تبادل سوخت هسته‌اي ميان ايران و تركيه را به نمايندگان مجلس ارائه داد.
گفتني است محور اين گزارش رايزني‌هاي صورت گرفته در اجلاس گروه 15 تهران بوده است...../تحلیل:ایلنا