اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تازه ترین گزارش از سقوط اتوبوس ایرانی در تركیه با 2 کشته



تازه ترین گزارش از سقوط اتوبوس ایرانی در تركیه با 2 کشته

رییس بهداشت شهرستان قرق قلعه تركیه حال عمومی مصدومان سانحه اتوبوس ایرانی را به جز دو نفر از آنان كه بامداد امروز در این منطقه به دره سقوط كرد، رضایت بخش خواند.

دكتر مصطفی اوزون امروز - شنبه - در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت: در پی وقوع حادثه شخصا از محل حادثه بازدید كرده است.

وی در باره علت وقوع حادثه اظهارداشت : كارشناسان با توجه به اینكه خط ترمزی در محل حادثه مشاهده نمی شود، این احتمال را می دهند كه خواب آلودگی راننده باعث بروز حادثه شده باشد ولی باید منتظر اعلام نظر مراجع ذیربط بود.

رییس بهداشت شهرستان قرق قلعه گفت: دره ای كه اتوبوس ایرانی به آن سقوط كرده چندان عمیق نیست و واژگون شدن اتوبوس و شكسته شدن شیشه موجب زخمی شدن و كشته شدن دو تن از مسافران شده است.

اوزون گفت: سانحه حدود ساعت سه بامداد امروز رخ داد و بلافاصله بعد از اطلاع ۱۱ دستگاه آمبولانس به محل سانحه اعزام شدند كه در مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه مصدومان به سه بیمارستان مختلف قرق قلعه منتقل شدند.


وی گفت: یكی از مسافران در محل حادثه و براثر شكسته شدن شیشه و پرتاب شدن به بیرون اتوبوس، با قرار گرفتن در زیر اتوبوس جان سپرد و یك نفر دیگر كه راننده بود در بیمارستان و به رغم همه تلاشهای پزشكان در ساعت شش و نیم بامداد جان باخته است.


اوزون اضافه كرد جراحات ۲۰ تن از مسافران سطحی است ولی متاسفانه بازوی دو زن مسافر قطع شده كه تحت عمل جراحی قرار گرفتند.


رییس بهداشت قرق قلعه گفت: حال دو تن از مسافران وخیم است.

ایرنا

 

 


ویدیو مرتبط :
سقوط وحشتناک یک دستگاه اتوبوس به دره کشته شدن مسافران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2كشته در سانحه سقوط اتوبوس ایرانی در تركیه






 

 	۲ كشته در سانحه سقوط اتوبوس ایرانی در تركیه

 

خبرگزاری جیحان تركیه از تصادف یك دستگاه اتوبوس ایرانی با یك دستگاه كامیون در بخش بتلیس شهر تاتوان در جنوب غربی تركیه گزارش داد.

این حادثه ۳۰ دقیقه بامداد دیروز ـ شنبه ـ رخ داد و در اثر آن ۲ شهروند ترك و دو ایرانی كشته و ۴۶ مسافر دیگر نیز زخمی شدند.

به گفته شاهدان عینی، ۲ اتوبوس ایرانی در حال كورس با یكدیگر بودند كه یكی از آنها به پشت كامیون جلویی برخورد و اتوبوس دوم محل حادثه را ترك كرد.

در حال حاضر ۴۶ نفر از مجروحان ایرانی این حادثه در بیمارستان دولتی تاتوان تحت مداوا هستند.

این تصادف در حالی رخ داد كه درست ۲ هفته قبل نیز یك اتوبوس ایرانی در همین محل دچار سانحه شده و در نتیجه آن ۶ نفر از هم میهنانمان كشته شده بودند..../تحلیل:جام جم