اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تازه ترین عکس های هنرمندان در مکه


تعدادی از هنرمندان کشورمان از اماکن اسلامی و تاریخی مکه مکرمه و همچنین موزه این شهر دیدن کردند.



در این بازدید که به همت بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه انجام شد، محمدرضا شریفی نیا، ملیکا شریفی نیا، فریبا کوثری، رز رضوی، روناک یونسی ( بازیگر )، داریوش فرضیائی (عمو پورنگ) و چند هنرمند دیگر متشکل از تهیه‌کننده کاگردان،آهنگساز و .. حضور داشتند و  از قبرستان ابوطالب؛ محل دفن حضرت خدیجه کبری( س)، موزه مکه و ... مکرمه دیدن کردند.







حجت الاسلام عسکری؛ کارشناس امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در این بازدید توضیحاتی درباره قبرستان ابوطالب و شخصیتهای اسلامی دفن شده در این مکان، نحوه شهادت شهدای فخ در زمان امام موسی کاظم (ع) و همچنین اشیا و تصاویر نگهداری شده در موزه مکه مکرمه بیان کرد.











زیارت دوره، برنامه‌ای است که روحانیون کاروان‌ها برای کلیه زائران ایرانی در مکه مکرمه و مدینه منوره برای آشنایی و زیارت اماکن مقدس بر عهده دارند و نمایندگی‌های بعثه مقام معظم رهبری در این دو شهر به جز برنامه مذکور ، زیارت دوره ویژه‌ای نیز برای نخبگان فرهنگی برگزار می‌کنند.


منبع : برنا نیوز


ویدیو مرتبط :
عکس کودکی برخی از هنرمندان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرپیشگان سینما و تلویزیون در مکه+عکس




هنرپیشگان سینما و تلویزیون در مکه+عکس


گروهی از هنرمندان کشورمان با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در این دیدار محرم زینال زاده، حسن جوهرچی، هوشنگ توکلی، آزاده آل ایوب (خاله نرگس) به نمایندگی از هنرمندان احساس خود را از حضور در جمع حجاج و سرزمین وحی ابراز کردند.

در سفر حج تمتع امسال هنرمندانی چون: علیرضا خمسه، حسین محجوب، رضا ناجی، جهانبخش سلطانی، جلیل فرجاد، آریا عظیمی نژاد، رضا توکلی، محمد مسلمی، حمید گلی و علی فروتن و...حضور دارند..... / خبر آنلاین 



هنرپیشگان سینما و تلویزیون در مکه+عکس


هنرپیشگان سینما و تلویزیون در مکه+عکس