اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تاب بازی مرگبار حدیث کوچولو در پارک



اخبار حوادث - تاب بازی مرگبار حدیث کوچولو در پارک

دختر 5 ساله در حال تاب بازی بود که گرفتار حادثه‌ای مرگبار شد.

این حادثه در شهر گلوگاه در شرق مازندران رخ داد و در جریان آن دختر بچه پنج ساله‌ای به طرز هولناکی به کام مرگ رفت.بنا بر این گزارش، وقتی پدر و مادر دختر بچه‌ای پیکر بی‌جان دختر خود را به بیمارستان آوردند، پزشکان با توجه به مشاهده کبودی دور گردن  قربانی حادثه ماجرا را به مأموران پلیس گزارش کردند.

 

لحظاتی بعد وقتی تحقیقات پلیس درباره ماجرا شروع شد، مأموران در جریان حادثه هولناکی قرار گرفتند.براساس اظهارات خانواده قربانی حادثه، حدیث  پنج ساله در حال تاب بازی بود که ناگهان طناب پاره شده و دور گلوی او پیچید.

 

سرهنگ «ذات‌الله رضوانی» رئیس پلیس گلوگاه درباره جزئیات این خبر گفت: از آنجایی که آثار جراحت روی گردن «حدیث آقامرادی» این کودک پنج ساله گلوگاهی مشهود بوده مأموران تحقیقات پلیسی را برای بررسی علت مرگ وی آغاز کردند.

 

رئیس پلیس گلوگاه تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده از محل وقوع این حادثه مشخص شد این کودک در حال بازی با تاب بوده که پاره شدن طناب تاب  موجب حلقه شدن آن بر دور گردن وی شد و سرانجام مرگ این کودک را رقم زد.سرهنگ رضوانی در ادامه اظهار داشت: متأسفانه خانواده این کودک که در حال رسیدگی به کودک دیگر خود بودند متوجه این حادثه نشده و برای همیشه وی را از دست دادند.

 

سرهنگ رضوانی در خاتمه با هشدار به مادران در مراقبت و نگهداری از فرزندان گفت: در نگهداری و مراقبت از کودکان خردسالمان کوشا باشیم چون غفلت از آن‌ها برابر با یک عمر پشیمانی و حسرت است.

اخبار حوادث - ایران

 


ویدیو مرتبط :
تاب بازی مرگبار - دویدن جلوی اتوبوس كه چپ میكنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برق‌گرفتگی مرگبار دختر کوچولو در پارک



دختر پنج ساله که می‌خواست در پارک از دستگاه آب‌سردکن استفاده کند، دچار برق‌گرفتگی شد و جان باخت.

به گزارش ایران، خانواده‌ای در غروب سه‌شنبه دهم شهریورماه برای تفریح و استراحت به پارک میرزا کوچک خان مشهد رفتند.

دختر کوچولوی این خانواده از بازی در پارک لذت می‌برد و خانواده‌اش نیز با دیدن شادی او خوشحال بودند.  درست در لحظاتی که این خانواده احساس می‌کردند در آرامش هستند شبح مرگ در پارک حادثه‌ای تلخ را ورق زد. فاطمه کوچولو با دیدن دستگاه آب سردکن دست پدرش را رها کرد و دوان دوان به سمت دستگاه دوید تا کمی آب بخورد.

متأسفانه به علت اتصال جریان الکتریسته به بدنه دستگاه، این کودک دچار برق گرفتگی شدید شد. خانواده این کودک با دیدن صحنه وحشتناک برق گرفتگی بلافاصله کودکشان را به بیمارستان شهید کامیاب مشهد رساندند.

اما تلاش پزشکان برای نجات کودک مؤثر نبود و او جان خود را از دست داد. پلیس مشهد با دستورات مقام قضایی اقدامات قانونی لازم را به عمل آورد و جسد فاطمه در حالی که پدر و مادرش زانو زده و با ناله‌ای سوزناک برایش دلتنگی می‌کردند به پزشکی قانونی انتقال یافت.

تحقیقات درباره علت وقوع این حادثه مرگبار ادامه دارد اما در حادثه دیگری، جوان 23 ساله که دانیال نام داشت به علت خوددرمانی و مصرف قرص به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت. تلاش پزشکان متخصص این مرکز درمانی برای نجات پسر جوان مؤثر نبود و او جان خود را از دست داد.

جسد قربانی این حادثه نیز به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات درباره علت و چرایی این حادثه ادامه دارد.


  اخبارحوادث - ایران