اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بیمه طلایی تمام بازنشستگان اجرا می‌شود



بیمه طلایی بازنشستگان,اجراشدن بیمه طلایی بازنشستگان

بیمه طلایی تمام بازنشستگان اجرا می‌شود

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: از ابتدای تیر ماه امسال بیمه طلایی برای تمام بازنشستگان و افراد تحت پوشش آنها اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، مجید روستایی با اشاره به یکی از مهم‌ترین خواسته‌های فرهنگیان بازنشسته اظهار کرد: اجرایی شدن بیمه طلایی از مهم‌ترین مطالبات این افراد از مسئولان بوده که به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بازنشستگان فرهنگی مقرر شده که بیمه طلایی نسبت به تمام بازنشستگان اجرا شود.

وی با بیان اینکه البته بیمه طلایی در سال گذشته به مدت چهار ماه به صورت کامل نسبت به فرهنگیان بازنشسته اجرا شد و بازنشستگان فرهنگی تنها به مدت چهار ماه طعم اجرای کامل این بیمه را چشیدند، اضافه کرد: در حال حاضر این بیمه به صورت ناقص نسبت به تمام بازنشستگان و خانواده‌های آنها اجرا می‌شود.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با تاکید بر اینکه از ابتدای تیر‌ماه امسال بیمه طلایی نسبت به تمام بازنشستگان و افراد زیر پوشش آنها اجرا می‌شود، تصریح کرد: بیمه طلایی بازنشستگان به مناقصه گذاشته شده و شرکت متولی اجرای این بیمه هنوز مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه البته این بیمه تنها برای بستری شدن این افراد اجرا می‌شود، ادامه داد: بیمه طلایی بازنشستگان باید به صورت کامل و همانند بیمه طلایی افراد شاغل اجرا شود و پیگیری‌های لازم را برای اجرای کامل بیمه طلایی بازنشستگان انجام می‌دهیم.

روستایی با اشاره به تعداد بازنشستگان فرهنگی موجود در سطح استان اصفهان تصریح کرد: حدود 53 هزار بازنشسته فرهنگی در سطح استان اصفهان وجود دارد که تمام این افراد و وظیفه‌بگیران موجود در سطح استان زیر پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری تکمیل تر شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیمه طلایی بازنشستگان...



 

 

 

بازنشستگان

 

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از صدور یك میلیون و ۷۱۵ هزار كارت بیمه طلایی معلمان خبرداد.

اسكندری درگفت وگو   افزود: برای آن دسته از فرهنگیانی كه فرم های اطلاعاتی آن ها تكمیل نبود، هنوز كارت بیمه صادر نشده است.

وی تعداد این دسته از فرهنگیان را اندك دانست و تصریح كرد: پس از تكمیل اطلاعات، برای این افراد نیز كارت بیمه طلایی صادر خواهد شد.

اسكندری در خاتمه درباره بیمه طلایی بازنشستگان نیز خاطرنشان كرد: بیمه فرهنگیان بازنشسته همچنان در دست بررسی است و پس از تصمیم گیری نهایی جزییات آن اعلام می شود...../تحلیل:ایسنا